General

Ruben

VWC lid
general.jpg

Artikelnummer: 56
Artikelnaam: General
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 143 schoten
Effectomschrijving: zie film
Richtprijs: 79,50

Film: General
Tweede film: General

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Gegroet,
Di Resta :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
De General vind ik persoonlijk erg goed. Hieraan is goed te zien wat er allemaal uit 500 gram gehaald kan worden. Het begin is gewoon super spectaculair. Ik heb deze eenmaal mee kunnen maken tijdens een demonstratie en ik stond met een mond vol tanden te kijken met een razende hartslag. De ene na de andere salvo tails, fluiters en andere effecten vlogen de lucht in. Na enkele rijen word hij wat minder qua schoten en wat mooier qua effecten. Hoewel de effecten niet al te groot zijn en ook niet zijn afgewerkt vind ik het toch een maximaal presterende waaier.

Met de prijs ben ik het wel eens, het is echt een product voor de mensen die het ervoor over hebben.

De oude super 500 was beter dan de nieuwe, kunnen we kort en krachtig over zijn. De nieuwe zit namelijk niet meer in een kooi waardoor de knallen wat minder heftig zijn. Maar het is en blijft een topper!!!

Hier nog een filmpje van Crazy fireworks,

De film van dit product is hier te vinden, tevens staat deze aangegeven in de openingspost.

Met vriendelijke groeten,
Di Resta

Laatst bewerkt door een moderator:
deze cake schoten ze gisteravond ook in de vuurwerkshow van katan in Dokkum.

wat een ongelovelijk geweld zeg het leken wel 3 cakes tegelijkertijd, bijna niet te geloven dat dit 500 gram is. super. jammer alleen van de prijs 80 euro, maar ja voor kwaliteit moet je tegenwoordig nu eenmaal flink in je buidel tasten.

Zoals Di Resta al vermelde , het blok begint behoorlijk spektaculair , lekker rap tempo,maar zakt daarna in als een plumpudding...jammer!!

Back
Bovenaan