Geen vuurwerk in rugzakken doen

ik gebruik een schouder tas zit lekker naast je je kan je vuurwerk meteen pakkken en als iemand er wat in doet kan je je tas meteen af doen maar dat gebeurt niet om dat ie vast zit met een rits :D

ik heb mijn vuurwerk altijd in een schoudertas net als LilDanceCrew dus als er iets gebeurt kan ik hem zou afwerpen
en er zit een klep overheen zodat er niks kan invallen

tas doe je meestal ook dicht als je met iets aan het stoken bent.
pak de doosjes rits hem dicht en klaar.
je kan zo eeuwig doorgaan, dan sta je straks zonder kleding aan te stoken en dan nóg kan iemand zomaar een thunderking of nitraat in je gat stoppen.
als je gewoon een beetje oppast met wat je doet en gezond nadenkt dan kan je het gewoon in je tas stoppen.

Nou ik zit dan met een probleem een rugzak of schoudertas is niet genoeg.
Ik heb altijd een grote sporttas en een rugzak vol met speciale dingen. Die leg ik wat meer afwezig en afgeschermd voor politie en voor ontstekings gevaar.Ik heb gewoon teveel dan moet ik 30 keer naar huis en dat kost stooktijd haha.

Maar ik snap niet de opmerking van Jupilerfreak, waarom zou je de zogenaamde rugzakrelschoppers van de straat af willen? Hier in de buurt heb ik pas 2 keer in 3 jaar tijd een paar kleine jochies een bord zien kapot maken. De rest loopt met rugzakken en een brede glimlach shocks en rotjes te knallen.Ik weet nog hoe leuk ik het vond dat ik 3 pakjes shocks en eindelijk meer sloffen rotjes mocht dan 2 stuks en eindelijk over straat mocht, overal kringen leggen echt super was die tijd. Je moet niet iedere jongere met een rugzak dezelfde naam geven.
Als die ook al verboden worden kun je net zo goed aparte stookplekken afspreken.
Beetje ver gezocht dit?!

ik heb ook een fijne tas van jupiler kreeg je des tijts bij besteeding van 1 of 2 kratten :wink:

Gebruik al jaren de schoudertassen van Origenale Firework heerlijke dingen zijn dat heel handig gaat veel in klep er over heen dus weinig gevaren en stooken maar!

Meestal neem ik het vuurwerk mee in dozen of grote tassen. Als ik dan ga stoken dan doe ik het meeste in mijn schoudertas (zo'n eentje van de OPEN). Als ik dan werkelijk aan het stoken ben haal ik het vuurwerk uit me schoudertas wat ik wil stoken en dat stop ik in de zakken van mijn vest. Op het vest ziet wel een muts, maar die stop ik meestal naar de binnenkant.

Overigens is het ook een tip om het in de verpakkingen te laten. Als jij een slof kanonslagen in je tas heb en er komt per ongeluk een wondertol in dan wordt meestal maar een klein deel ontstoken, dit in tegen stelling tot rotjes die helemaal open en bloot liggen.

Back
Bovenaan