Garden of Eden 2.0

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnaam:Garden of Eden 2.0
Bruto Gewicht:...
Aantal Schoten:150
Effectomschrijving:
2.0.1: Silver tail to blue peony, orange peony, lemon peony, purple peony,
blue/lemon/purple mine to 3 stage whistling

2.0.2: red comet to green strobe willow with blue star, green comet
to red strobe willow with blue star, red/green/blue mine to red strobe salute

2.0.3: blue comet to golden wave king with lemon star, blue comet to
brocade king with pink star, lemon/pink/purple mine to 3 stage whistling

2.0.4: red strobe tail to lemon dahlia w/pink star, red strobe tail to sea
blue dahlia w/green strobe, lemon/sea blue/purple mine to red strobe salute

2.0.5: sea blue comet to flower crown with blue star

2.0.6: 3 stage whistling, crackling chrysanthemum

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€169,95

RFC141480-3D.jpg

Laatst bewerkt:
Als de gewichten op de foto kloppen, dat is deze 8 kg lichter geworden. Zijn voorganger had een netto gewicht van 23 kg.

het is idd wel opvallend dat er overal hetzelfde gewicht op stond. ;-) Dat viel me al op, maar nooit gedacht dat het fictief zou zijn. Als je zoiets op een forum plaatst met vuurwerkgekken die alles willen weten is het misschien niet zo slim.
Maar toch goed om nu te weten.
greetzz

Zet er dan geen gewichten op. Dan krijg je ook niet die discussies! Werkt alleen maar negatief in dit geval.

Ik kon er persoonlijk wel om lachen. Vaak gaat het uiteindelijk om de uitwerking in combinatie met de prijs of je iets de moeite waard vind of niet.

Ik kon er persoonlijk wel om lachen. Vaak gaat het uiteindelijk om de uitwerking in combinatie met de prijs of je iets de moeite waard vind of niet.

Het is een beetje lastig beoordelen zonder film materiaal of demo. Dan pas kan ik beoordelen of ik de combinatie met de uitwerking en de prijs het de moeite waard vind om hem te kopen. Ik ben Royal fan , en zal het allemaal wel goed komen.

Misschien ben ik te kritisch en moet ik het filmpje afwachten maar de 'oude' versie had 240 shots voor dezelfde prijs. En ik verwacht nadat hij vorig jaar is afgekeurd dat deze versie minder is dan de oude.

Misschien ben ik te kritisch en moet ik het filmpje afwachten maar de 'oude' versie had 240 shots voor dezelfde prijs. En ik verwacht nadat hij vorig jaar is afgekeurd dat deze versie minder is dan de oude.

Ik snap wat je zegt, maar vergeet niet dat Royal zelf meerdere keren heeft uitgesproken dat de GoE hun parade-paardje is. Natuurlijk zullen ze iets minder risico kunnen en willen nemen maar ik ga er desondanks vanuit dat ook de 2.0-versie een prachtbak zal zijn!

Ik snap wat je zegt, maar vergeet niet dat Royal zelf meerdere keren heeft uitgesproken dat de GoE hun parade-paardje is. Natuurlijk zullen ze iets minder risico kunnen en willen nemen maar ik ga er desondanks vanuit dat ook de 2.0-versie een prachtbak zal zijn!

daar twijfel ik ook niet aan;) alleen de prijs/ het aantal shots vind ik hem voor zover ik nu kan oordelen een beetje prijzig. je hebt 4 x 25 shots cakes voor 100 euro ook bij royal. ik heb nu het idee dat ze een beetje profiteren van de goede naam van GOE. ik hoop dat een filmpje het tegendeel bewijst en mijn mening 180 graden laat draaien, maar afgaande op wat ik nu lees laat ik deze waarschijnlijk staan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan