Galaxis zijn Jaarwisseling sfeertopic

Galaxis

VWC lid
Hallo liefhebbers,

Na jaren maken van video's toch eens besloten om dit te gaan delen met jullie. De eerste films dateren van 2005 , dat is het oudste van ik kan vinden, de kwaliteit daarvan is wel om te huilen haha.

Laten we beginnen met een filmpje van afgelopen jaarwisseling !

Transbomer, Snapte!? en de Power crackling box. :handsup:

Weer een topic met veel filmpjes, mooi. En dus ook oude beelden, hopelijk heb je ook veel beelden van het overdag stoken, dat blijft tog het mooist om naar te kijken vind ik persoonlijk. Ga dit topic zeker volgen :thumbup:

Bedankt voor de reactie ! Er is echt uren aan beeldmateriaal van overdag stoken , prachtig blijft dat om terug te kijken. Met wat geduld gaat dat er wel aankomen .

Ik heb zelf nog beelden van daylight vuurwerk, dat was echt tof spul !

Uit de oude doos, bijna 10 jaar geleden, toen we nog overdag mochten knallen en de vuurkorf de hele dag aanstond...

Wat een gave cake was dat he, hier ook meermaals geschoten. Vond hem destijds best prijzig, maar het geld meer dan waard.

Die vuurton kan nog steeds de hele dag aan:p Beetje cat1 en af en toe cat2 tussendoor en je hebt weer redelijk wat sfeer van vroeger te pakken.

En we gaan nog een keer terug in de tijd, 0:00 , sneeuw resten op de grond, tijd voor een fontein.

Zeker ken ik die nog, ook redelijk wat van gestookt hier. Vond het echt een top product. Zo ontzettend jammer dat het allemaal niet meer kan, wat een gemis.

Vandaag nog een paar gouwe ouwe voor jullie.

De beelde zijn gemiddeld tussen de 13 en 17 jaar oud, zoals je begrijpt is de kwaliteit daar dan helaas ook naar. Desalniettemin nog even genieten van tijden die nooit meer terug komen. Ja ik wordt oud, maar tegenwoordig is het toch allemaal wat minder, knetter rotjes , geen vuurpijlen meer, geen matten meer, tijden ingeperkt. Wat ben ik blij dat ik de oude tijd nog goed en bewust heb meegemaakt zeg.

Ik vind die kwaliteit filmpjes juist gaaf om te zien. Tegenwoordig ziet het er vaak te gelikt uit allemaal. Heerlijke beelden, dank daarvoor.

Ik vind die kwaliteit filmpjes juist gaaf om te zien. Tegenwoordig ziet het er vaak te gelikt uit allemaal. Heerlijke beelden, dank daarvoor.
Helemaal mee eens. Het geeft gewoon meer sfeer zo, of komt het door het nostalgische gevoel?

Back
Bovenaan