Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Dit jaar wel bij Orthen besteld voor die gratis boxen actie. Voorheen hadden ze wel eens een 3xMix of Bunker Blaster o.i.d. maar ik kwam er later achter dat sommigen ook een ProLine pruttelbakje kregen afgelopen jaar. Echter is en blijft het een extra'tje, dus een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

Verder vind ik de 20% gratis zelf uitzoeken actie van de Intratuin en andere CR dealers altijd wel heel goed. Omdat je dan combinaties kan maken van producten die je wil, waardoor je uiteindelijk gewoon niet bizar veel betaalt.

Nee, eigenlijk niet. Zoek vaak de shops op waar de korting het hoogst is en daar krijg je dan meestal geen gratis vuurwerk meer bij. Voor de freak winkels er waren deed ik deed uiteraard wel, soms maakte ik meerdere bestelling zodat je meer gratis kreeg.

Nee, eigenlijk niet. Probeer wel zoveel mogelijk in de freakactie te kopen, dit scheelt je denk ik het meest. Mocht ik ergens wel wat kopen bij een andere winkel doordat het niet bij een freakactie te koop is dan leg is soms wel een paar extra euro neer zodat je net wel dat gratis product krijgt. Maar probeer eigenlijk alles in de freak te kopen.

ik heb dit jaar welbij vuurwerkplanet er echt voor zitten zorgen dat mn order boven die 300 uit kwam.. zodat ik de future aurora mee zou krijgen

Op zich niet. Vroeger wel. Maar als t nou net 3 euro meer moet zijn omdat je dan iets duurders gratis krijgt dan doe ik dat zeker. Dan zoek ik wat extras uit.

Ik koop voornamelijk vuurwerk tijdens de freak acties en dan is dat meestal niet van toepassing, waar het wel voorkomt is het leuk meegenomen maar het is niet iets waar ik specifiek voor ga omdat ik simpelweg liever een goede prijs heb dan "gratis" vuurwerk.

Niet speciaal, maar de actie bij Donadoni is inderdaad erg goed. Goed scherp geprijsde boxen en daar dan nog een gratis box bovenop!

In de basis niet, maar als ik zie dat ik er een paar euro van verwijderd ben stop ik wel wat extra’s in de mand. Bijvoorbeeld bij (daar gaan we weer) planeet was ik 8€ verwijderd van het 2e gratis product dus dan voeg ik wel wat kleins toe.

Maar dat is allemaal een beetje toevallig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan