Future Love + Unfinished Sympathy

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL018
Artikelnaam:
Future Love + Unfinished Sympathy
Aantal schots: 36
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Effectomschrijving:
Future love: spit red green glitter,brocade crown to crackling spike flower,red green silk willow,red silver crackling willow, red glitter crackling,red silver coconut silver pearl.
Unfinished sympathy: spit red glitter silver chrys, brocade crown green glitter,spit green glitter silver chrys,brocade crown red glitter,brocade crown green glitter,silver glitter silver chrys.
Verpakkingseenheid: 2/2
Prijs: € 52,00

Laatst bewerkt:
wat een bond heid van een efecte in elke cake.
als het maar geen rommeltje word.
de efecten klinken iig spannend en veel belovend

dude ik kon het niet nog meer met je eens zijn als nu:D
je hebt zo volledig gelijk.:)

probleem is met dit soort cakes dat er zoveel verschillende effecten inzitten dat ze zich niet meer kunnen onderscheiden van andere cakes.
lont 5 messier cakes achter mekaar door en je hebt 80 shots voor dezelfde prijs in net zo,n kakofonie van kleuren en effecten als nu.

dit is waarschijnlijk gewoon een ''any other day at the office'' cake geworden en dat is zonde.

ik zie liever cakes met een maximum van 3 verschillende effecten met een max van 3 verschillende kleuren.
maargoed er is nog zoveel anders moois te krijgen.:)

Ik kon het even niet laten om hier alvast een filmpje van te laten zien.

Ik ben het namelijk totaal niet met "AWG" eens als het gaat om het onderscheiden van een cake. Ik ben van mening dat dit 2 zeer onderscheidende top cakes zijn. Het kan zijn dat de effecten je niet aan staan, maar er zijn met name in de cake "Future Love" een hele hoop effecten gebruikt die je in andere cakes echt niet tegen zult komen!

Ik vind persoonlijk de prijs alleen vrij hoog om me meteen overstag te doen gaan, maar met name "Future Love" vind ik heel erg mooi. Vooral dankzij de zeer mooi uitgevoerde dikke brocades in het begin!

Ik denk dat het misschien ook eerlijker is om eerst te wachten tot je iets meer weet van een cake, dan bij voorbaat meteen te gaan roepen dat dit waarschijnlijk gewoon een "any other day at the office" cake geworden zou zijn!

Het zijn wel onderscheidende cakes inderdaad. Er zitten zeker effecten in die uniek zijn in hun soort. Maar niet al deze unieke effecten zijn zo lekker uitgevoerd.
Op het filmpje:
Future Love
0:00-0:11 wat zijn dit? Wat is dit voor floppend falling leaves mislukt geval?
0:12-0:18 prachtige brocades! Erg top dat zilver!
0:19-0:32 zeer bijzonder. Ik houd er wel van :) Een gekleurde ster die crackling loslaat achter zich! Leuk!
0:33-0:39 behoorlijk goede crackling. Standaard, maar niet slecht.
0:40-0:42 standaard finale. Niet onaardig, maar mij te standaard.

Unfinished Sympathy
0:46-0:53 vette crackling! Leuke falling leaves! Goede opener.
0:54-0:56 nette brocades. Niets bijzonders.
0:57-1:04 Zelfde als de opening. Vette crackling! Leuke falling leaves!
1:05-1:10 Goede brocades, al dan niet met matige glitter erbij.
1:11-1:14 Harde crackling finale.

Ik vind ze niet standaard, maar wel te duur. Er zitten wat leuke effecten bij, maar die worden helaas afgewisseld met standaard crackling, of floppende falling leaves. Daardoor geen 52,- waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
dark 100% met je eens!
sjonge jonge wat komen onze meningen tog vaak bij elkaar in de buurd:D

wat een mooi effect op het begin, als eerste.

voor de rest een redelijk goede cake, met een net iets te hoge prijs!

zo zie je maar weer het china filmpje komt totaal niet over eens met het demo filmpje!

Bij de future Love zijn de faling leafs in het eggie erg slecht.
de zilver brocade is in het egt heel mooi.
op het china filmpje bevat hij zelfs crackling:bonk:

ag verder leuke cakes maar mij te duur!
30 tot 35 euro was beter op zijn plaats!

img_0945.jpg

Filmpje van de Future Love (2 stuks) tijdens de Original Fireworks Demo in Veerle

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje van de Unfinished Sympathy (2 stuks) tijdens de Original Fireworks Demo in Veerle

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg mooie cake! De spinners zijn in werkelijkheid erg mooi en vrij groot. Erg apart effect en onderscheidt deze cake van de rest.

Back
Bovenaan