Funke NL nieuws

Ik vind geen facebook pagina van ze en zou niet weten bij wie of waar ik nieuwe info wel zou kunnen vinden over nieuwe ontwikkelingen. Misschien Lesli maar dan snap ik deze sub groep niet op het forum.
Ik zit nog met een paar vragen
Worden de luypaers producten betaalbaarder? Bijvoorbeeld de canada lynx. Ik leg t geld er absoluut niet voor neer en dus ook niet voor de Funke blitzgewitter.
Komen er nieuwe producten bij?

Mvg:biertje::bye:

Ik vind ze anders prima betaalbaar.
T is maar net hoe diep je in je buidel wilt tasten voor een product.
Funke betaal je nou eenmaal wat meer en we worden door de freakshops verwend met prijzen eenmaal waar funke niet aan deel neemt.
De prijzen van funke zijn vrijwel gelijk met be

Gewoon prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ja het is wat duurder maar vind de kwaliteit daar ook naar.

Denk niet dat er echt een vraagbaak is, of het moet Funke zelf zijn. Het is wrs gewoon eind van jaar afwachten wat er weer komt, dus okt/nov op z'n vroegst maar afwachten. Prijsdalingen hoef je nauwelijks te verwachten; inkoop is nu al hoog en marges klein. Weinig kans dat dat verandert of het moet bij nieuwe producten/batches zijn dankzij groei van Funke zelf (en dan nog...)

Ik vind ze anders prima betaalbaar.
T is maar net hoe diep je in je buidel wilt tasten voor een product.
Funke betaal je nou eenmaal wat meer en we worden door de freakshops verwend met prijzen eenmaal waar funke niet aan deel neemt.
De prijzen van funke zijn vrijwel gelijk met be
Canada lynx is vrij pittig, 19 shots 35,-
Das bijna 2 euro per shot.

Je liefde voor Funke met een profielfoto uitdrukken, maar het allemaal wel (voor jezelf) veel te duur vinden. De ironie. :D

Voor die 2 euro per shot, heb je wel 24,68 gram per shot! Haha funke is inderdaad wat prijziger, maar onderscheidt zich duidelijk. Heb al Luypaers en Funke geshopt in de uitverkoop en dan is het goed te doen. We zitten hier toch deels op het forum om slim kopen :D.

Voor die 2 euro per shot, heb je wel 24,68 gram per shot! Haha funke is inderdaad wat prijziger, maar onderscheidt zich duidelijk. Heb al Luypaers en Funke geshopt in de uitverkoop en dan is het goed te doen. We zitten hier toch deels op het forum om slim kopen :D.
Toevallig de african cheetah en canada lynx?
Zoja, hoe waren die?

Laatst bewerkt:
Ik vind geen facebook pagina van ze en zou niet weten bij wie of waar ik nieuwe info wel zou kunnen vinden over nieuwe ontwikkelingen. Misschien Lesli maar dan snap ik deze sub groep niet op het forum.
Ik zit nog met een paar vragen
Worden de luypaers producten betaalbaarder? Bijvoorbeeld de canada lynx. Ik leg t geld er absoluut niet voor neer en dus ook niet voor de Funke blitzgewitter.
Komen er nieuwe producten bij?

Mvg:biertje::bye:

Voor alle importeurs hebben we ook een vragen topic. Die kan je vinden onder het kopje algemeen onder elke importeur. Zoals iedereen weet is Lesli de verdeler van Fünke NL, daarnaast is de eigenaar van Fünke ook actief op het forum en leest hij al jaren mee. Er is voor gekozen om Fünke NL apart op het forum te vermelden als importeur.

Ik heb zojuist een vragen topic voor Fünke NL aangemaakt. Dus als je vragen hebt voor Fünke NL dan kan je die het beste daar plaatsen, zodat alles overzichtelijk onder elkaar staat. Als wij van VWC dan op bezoek gaan dan zullen we de vragen ook zeker meenemen en de antwoorden op de vragen komen dan in het bezoekverslag te staan. Vragen voor Luypaers NL kan je plaatsen in het Zena NL vragen topic, aangezien Luypaers alleen te koop is bij Zena dealers.

Linkjes:
Vragen aan Fünke NL 2020!
Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2020!

Daarnaast kan ik je ook aanraden om het YouTube kanaal van Fünke Fajerwerki in de gaten te houden. Hierop verschijnen de productfilmpjes van een groot deel van de Fünke producten voor zowel de Poolse, Duitse, Belgische maar ook Nederlandse markt.

Screenshot_20200625-123559.jpg
Een nieuwe cake voor de NL markt :D
Edit; zie dat dit van een fanpage komt.. eerst maar horen of zien van een officiële kanaal..

Laatst bewerkt:
Die 'nieuwspagina' is wel degelijk betrouwbaar qua informatie en nieuwtjes. Maar zoals Nitraat12 zegt, is een NL gebruiksaanwijzing geen regel dat het dan voor de NL markt is. Die pagina maakt overigens puur reclame voor de Duitse markt.

Er worden via verschillende kanalen continue afbeeldingen van (nieuwe) Funke-artikelen getoond maar vooralsnog zijn dat voor zover ik weet artikelen voor in ieder geval de Duitse markt. Die hebben veelal ook een NL-beschrijving erop staan maar dat betekent inderdaad niet dat ze ook echt voor de NL-markt bedoeld zijn.

Wel heb ik mij laten vertellen dat er meerdere nieuwe artikelen voor de NL-markt in de planning staan maar of die er ook echt gaan komen blijft nog even afwachten totdat de betrokken partners (Zena BE en Lesli) met officieel nieuws gaan komen.

Wat je schrijft is wat ik na m'n post ook dacht, al zou het wel echt vet zijn om een dikke F2 Z shape funke cake naar NLse markt te zien komen.

Maar dan mag je hem wel uit t buurland halen mits t F2 is toch?

Van mij wel, van anderen die erover gaan officieel (meestal) niet. Hoewel het kennelijk wel vaak gedoogd wordt, mits je je aan de 25kg regel houdt en niet met een bestelbus vol vuurwerk gaat toeren. :rolleyes:
Er zijn redenen dat bepaalde cakes wel in DE/BE verkocht worden, maar niet in NL.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 54278
Een nieuwe cake voor de NL markt :D
Edit; zie dat dit van een fanpage komt.. eerst maar horen of zien van een officiële kanaal..

Als ik kijk naar de effecten die op het label zijn afgebeeld, dan zijn dat klassieke maar stuk voor stuk prachtige kleurencombinaties. Op basis van het label en de NL gebruiksaanwijzing ben ik nog niet overtuigd dat het hier om een NL product gaat. Op alle Funke NL en Luypaers NL artikelen die ik vorig jaar in handen heb gehad o.a. tijdens winkelbezoeken hadden allemaal de opdruk 'Importeur/importer: Original BVBA', aangezien zij ook het assortiment samenstellen als ik het goed heb begrepen.

Hier 2 foto's van verpakkingen van Funke/Luypaers NL:
20191230_121909.jpg

20191230_123507.jpg

Deze cake is NIET voor de NL markt, op elk artikel staat NL beschrijving, en inderdaad als er original bvba op staat is het voor NL aangezien Zena dit importeert voor NL markt.

Back
Bovenaan