Full Loaded

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3585
Artikelnaam: Full Loaded
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 154 - compound
Effectomschrijving: 1 x aansteken! 154 schots compound box, 2 kg kruit gevuld met vario tubes extreme knallen enorme boeketten en natuurlijke effecten die nog nooit eerder zijn vertoond!
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: 199.99

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort omschrijvingen. "Vario tubes gevuld met extreme knallen en natuurlijke effecten die nooit eerder zijn vertoond". Rrright... :D

Verder mooie bak hoor, daar niet van...

Hier en daar zitten er wel grappige dingetjes in dit ding Zoals titanium burst .
Maar voor de rest tja niks niks nieuws gezien .

Product afbeelding

59c9435f3e39a.png

Toch best bijzondere effecten. Ik zie de various rings welke dit jaar een nieuw effect is op de consu markt, horsetails ook nog nooit in een box mogen aanschouwen en de titanium boeketten zijn ook niet echt standaard. Al met al geen gekke adviesprijs toch? ik heb wel gekker gezien.

Hier en daar zitten er wel grappige dingetjes in dit ding Zoals titanium burst .
Maar voor de rest tja niks niks nieuws gezien .

Dat vind ik wel heel kort door de bocht, dit is toch een box die je kwa samenstelling niet veel ziet, Ik zie een moving stars (heeft evolution dit jaar ook) Rings (nieuwe effect) Die titanium bursts, Mines in verschillende richtingen, horse tails in een box zie je ook niet vaak.

Dat goud op 1:12 is echt top !

Al met al dus een box voor de liefhebber van effecten die je niet vaak ziet. advies prijs is wel hoog.

Zo gaaf als ik hem vond op de demo van de Benfried zo tegen vallen vond ik hem afgelopen maandag bij de demo van Cafferata.

Back
Bovenaan