[FreakActie] Meester Vuurwerk Lelystad 2017 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alle vuurwerk liefhebbers knallen wij op 14 februari 2017 onze webshop open voor de DIEHARD Vuurwerkfreaks. Exclusieve aanbiedingen en kortingen op diverse populaire Cakeboxen.

Alle aanbiedingen en acties in de webshop zijn geldig tot en met 31 maart 2017

Let op het wijzigen van een geplaatste Freak order is NIET mogelijk.

Afhalen is mogelijk op 28 december 2017 van 07:00 / 09:00

Hou onze webshop in de gaten: http://shop.meester-vuurwerk.com

He Squeak! Wij voeren in de reguliere verkoop Master Collection / Rubro / Mania en Broekhoff.

Voor nu hebben we een aantal Mania en Rubro acties in gedachte... meer info volgt ASAP.

Team Meester Vuurwerk

He Squeak! Wij voeren in de reguliere verkoop Master Collection / Rubro / Mania en Broekhoff.

Voor nu hebben we een aantal Mania en Rubro acties in gedachte... meer info volgt ASAP.

Team Meester Vuurwerk

Ook bijvoorbeeld de Willow Time van Broekhoff?

Beste Djaimy,

Voor als nog richten wij ons nu op de topcakes van Rubro en Mania.
Maar wij houden hem in gedachte.

Team Meester Vuurwerk

Beste Jrvuurwerk, dat klopt idd. dat is de Master Collection, welke wij het gehele jaar gebruiken tijdens evenementen.

Team Meester Vuurwerk

Beste Jrvuurwerk, dat klopt idd. dat is de Master Collection, welke wij het gehele jaar gebruiken tijdens evenementen.

Team Meester Vuurwerk

Komt deze dan ook in de freakactie? Dat lijkt mij dan wel weer kicken... en idd broekhoff ook niet verkeerd. Mania en rubro is al veel verkrijgbaar in de freakacties.

Komt deze dan ook in de freakactie? Dat lijkt mij dan wel weer kicken... en idd broekhoff ook niet verkeerd. Mania en rubro is al veel verkrijgbaar in de freakacties.

Beste JRVuurwerk, hier moeten we dan naar kijken. Vooralsnog hebben we denken wij een mooi assortiment waar we de freaks mee blij kunnen maken.

Team Meester Vuurwerk

En alweer een actie, geweldig om te zien.
Ontzettend bedankt Meestervuurwerk.

In het kader van Valentijnsdag, en onze liefde voor het vuurwerk zal de actie vannacht om klokslag 24:00 ingaan ingaan.

Team Meester Vuurwerk

ben erg benieuwd! Het probleem is een beetje de afhaaltijden aan het worden, als je bij meerdere zaken besteld. Je kan jezelf moeilijk in 2 delen :p

ben erg benieuwd! Het probleem is een beetje de afhaaltijden aan het worden, als je bij meerdere zaken besteld. Je kan jezelf moeilijk in 2 delen :p

Helemaal mee eens! Heb nu in excel zelf een overzichtje voor afhaaltijden gemaakt terwijl ik probeer alleen maar in het zuiden te kopen...

Helemaal mee eens! Heb nu in excel zelf een overzichtje voor afhaaltijden gemaakt terwijl ik probeer alleen maar in het zuiden te kopen...

Ik heb nu bij 3 verschillende winkels gekocht. Mijn geluk is dat ik bij 2 van de 3 kan overleggen over de afhaaltijden. Bij de andere moet ik de 28ste tussen 8 en 9 uur zijn. Hierdoor Ben je bij een hoop zaken al gelijk uitgewinkelt

nog iets meer dan 75 minuten te gaan tot het bestellen kan beginnen..is kijken wat voor moois er op de site komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan