uxenve VWC lid 3 okt 2025 #241 Skeppnet zei: En weer on topic aub want het wordt weer eens groter gemaakt dan dat het is. Klik om te vergroten... Ik ben het met je eens, je zegt niets geks. Misschien in het vervolg een persoonlijk bericht sturen, tip van flip
Skeppnet zei: En weer on topic aub want het wordt weer eens groter gemaakt dan dat het is. Klik om te vergroten... Ik ben het met je eens, je zegt niets geks. Misschien in het vervolg een persoonlijk bericht sturen, tip van flip
P Piratula VWC lid 4 okt 2025 #242 Beste Taeke Is 19 shots mixed Assortiment en de six box een verschillende box? Want als ik op 4884S zoek van mixed assortment kom ik uit op six box. En als ze verschillend zijn hoeveel kruit heeft die mixed assortment?
Beste Taeke Is 19 shots mixed Assortiment en de six box een verschillende box? Want als ik op 4884S zoek van mixed assortment kom ik uit op six box. En als ze verschillend zijn hoeveel kruit heeft die mixed assortment?
TAEKE VWC lid 5 okt 2025 #243 Piratula zei: Beste Taeke Is 19 shots mixed Assortiment en de six box een verschillende box? Want als ik op 4884S zoek van mixed assortment kom ik uit op six box. En als ze verschillend zijn hoeveel kruit heeft die mixed assortment? Klik om te vergroten... Heb deze nog niet binnen, dus ik weet het niet.
Piratula zei: Beste Taeke Is 19 shots mixed Assortiment en de six box een verschillende box? Want als ik op 4884S zoek van mixed assortment kom ik uit op six box. En als ze verschillend zijn hoeveel kruit heeft die mixed assortment? Klik om te vergroten... Heb deze nog niet binnen, dus ik weet het niet.
TAEKE VWC lid 5 okt 2025 #244 Skeppnet zei: @TAEKE zie nu toch wat prijsstijgingen. Had een lijstje klaar ook vanwege bovenstaande Klik om te vergroten... Hoi, Neem even contact met mij op of kom langs met het lijstje, dan lossen wij dit op. Laatst bewerkt: 7 okt 2025
Skeppnet zei: @TAEKE zie nu toch wat prijsstijgingen. Had een lijstje klaar ook vanwege bovenstaande Klik om te vergroten... Hoi, Neem even contact met mij op of kom langs met het lijstje, dan lossen wij dit op.
Clumsy VWC lid zaterdag om 17:28 #245 Hoi @TAEKE , zijn er nog acties in het verschiet? De kofferbak is nog niet vol bij het ritje Franeker
Hoi @TAEKE , zijn er nog acties in het verschiet? De kofferbak is nog niet vol bij het ritje Franeker