[Freakactie 2025] Magnum WCKD WEEK: 20% korting!!

WCKD_Forum-2025-min.png
[Freakactie 2025] Magnum WCKD WEEK: 20% korting!!
Het is zover: de Magnum Vuurwerk Webshop is er klaar voor!!

Speciaal voor jullie gaan we nu al open en ook nu weten we dat mogelijk nog niet alles perfect werkt en er nog wat foutjes tussen staan. Denk aan niet goed werkende knoppen, gewichten, teksten, enz. Dus dagen we jullie ook deze keer uit om samen met ons de website te testen, de foutjes te vinden en die eruit te halen. Als dank kun je dan meteen profiteren van onze Freakactie.

Je krijgt namelijk een week lang 20% korting op bijna ALLES! Bijna, want een klein deel van het assortiment, de Superstunts, doet niet mee. Daarnaast geldt er een netto bestelbedrag van tenminste € 150,00 wat neerkomt op tenminste € 187,50 aan te bestellen producten in jouw Winkelwagen voordat de kortingscode werkt. Een paar Magnum Dealers doen helaas niet mee aan deze actie en enkele Magnum Dealers zijn of gaan nog met hun Magnum-site bezig.

Hoe werkt het?
1. Ga naar www.magnumvuurwerk.nl
2. Kies een Dealer
3. Vul je Winkelwagen met de artikelen die je wil hebben
4. Ga via de Winkelwagen naar Afrekenen en maak een Account aan
5. Vul de volgende kortingscode in: WCKDWEEKFORUM25
6. Controleer je gegevens en kies een Afhaaldag en -tijd
7. Reken af

Je hebt dus een week lang de tijd om ons te helpen en gelijk te profiteren van deze actie. De code is namelijk t/m vrijdag 26 september a.s. geldig.

Kom je een foutje tegen op de site, meld dat dan hier in dit topic. Dan gaan wij ermee aan de slag. Niets gevonden? Natuurlijk krijg jij dan ook gewoon die VETTE korting!!

En hier in het topic kun je ook jouw vragen over deze actie kwijt, we zullen proberen om tijdens de actieweek regelmatig hier online te zijn. Vanavond en dit weekend zijn we vooral nog druk met onze Demo dus alvast excuses als onze reactie iets langer duurt dan gebruikelijk. De actie duurt gelukkig de hele week dus je hebt tijd zat om te bestellen!

Enjoy shopping! Welcome to our WCKD WEEK!

Laatst bewerkt:
@Magnum Vuurwerk

Gaat vuurwerklandsteenbergen mee doen? Als ik ze selecteer als dealer krijg ik een website die nog niet up-to-date is.

Alvast bedankt.
Zoals we in de Startpost al aangaven zijn nog niet alle winkels helemaal klaar met hun Magnum-website. Meerdere winkels beheren die namelijk zelf. Soms is ook nog niet helemaal duidelijk of een winkel dit jaar weer mee doet. Mocht je heel graag bij een bepaalde winkel willen bestellen maar de website is nog niet klaar, dan kun je uiteraard zelf ook even contact opnemen met de winkelier van jouw voorkeur.

Heb je wel aan alle kleine lettertjes voldaan? Denk bijv. aan het minimale bestelbedrag en de uitgesloten artikelen?

Denk het wel, Ultimate City Trip en Turbo Display Box 100.

Tevens de code getypt in grote en kleine letters, en ook gekopieerd uit dit topic.

Ook kan ik hier de link naar de site niet aanklikken, dan krijg ik een fout wegens privacy.
Dus zoek hem handmatig via google, dan werkt het wel.

Heb even een andere shop geselecteerd en daar werkt de code wel!

Kan het zijn dat de shop die ik geselecteerd heb niet mee doet?
Zal wel raar zijn want hij komt wel op het mapje met te selecteren dealers.

Zoals we in de Startpost al aangaven zijn nog niet alle winkels helemaal klaar met hun Magnum-website. Meerdere winkels beheren die namelijk zelf. Soms is ook nog niet helemaal duidelijk of een winkel dit jaar weer mee doet. Mocht je heel graag bij een bepaalde winkel willen bestellen maar de website is nog niet klaar, dan kun je uiteraard zelf ook even contact opnemen met de winkelier van jouw voorkeur.
Kunnen jullie hier als leverancier ook nog iets in betekenen door jullie dealer te contacteren?

Meen dat jullie andere jaren dan ook even de dealer contacteren.

Alvast bedankt.

Kunnen jullie hier als leverancier ook nog iets in betekenen door jullie dealer te contacteren?

Meen dat jullie andere jaren dan ook even de dealer contacteren.

Alvast bedankt.
Dit heb ik dus gedaan en dan zegt de site: code ongeldig...

Maar dan weet ik nog steeds niet of de shop nou wél mee doet of dit een foutje in het systeem is.

Je kunt er vanuit gaan dat we met alle Dealers in contact staan. Maar zoals gezegd is nog niet iedereen er klaar voor. Daarnaast doen sommige Dealers bewust niet mee of nemen ze wat meer tijd om alles. klaar te maken of een beslissing te nemen. De snelste check is om te controleren of de code werkt en of je aan de kleine lettertjes hebt voldaan. Je kunt ook hier in het topic vragen of wij weten of een bewuste Dealer mee doet.

De actie is nog maar net begonnen en loopt een hele week. Meestal komen er tijdens de actie nog behoorlijk wat winkels bij. Maar wij weten op dit moment niet zeker wie dat eventueel zullen zijn.

Als je dat te lang duurt dan kun je dus eventueel zelf ook contact opnemen met de Dealer van jouw voorkeur of bij een andere Dealer bestellen die al wel zover is. Zeker omdat we de komende dagen wat minder beschikbaar zijn, kan dat soms sneller zijn.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan