[FREAKACTIE 2025] Knalpaleis

feabal

VWC lid
Allereerst de beste wensen voor iedereen hier op het forum en bedankt dat jullie zo massaal de winkel hebben weten te vinden.

Wij zijn momenteel druk bezig met de bunkers straktrekken en alles inventariseren. Wanneer wij dit hebben afgerond zullen wij de balans opmaken en zo snel mogelijk online gaan met onze webshop!

Alles wat in de webshop staat zal fysiek op voorraad zijn en gegarandeerd uitgeleverd worden.

Na het succes van dit jaar is Riakeo tot op de laatste cake uitverkocht. Rubro, wolf en een klein partijtje Lesli is nog op voorraad, de precieze aantallen zullen de komende dagen duidelijk worden.

Houdt dit topic, onze webshop of de socials in de gaten.

Wordt vervolgd!

Team Knalpaleis

Laatst bewerkt:
Kijk, dat klinkt goed. Benieuwd wat jullie allemaal nog hebben staan en hopelijk kunnen jullie snel weer inkopen bij de importeurs.

de eerste dit jaar (denk ik) maar ik ben nu wel benieuwd hoe gaan jullie het doen met het kooienverbod. Als er geen uitstel komt en je hebt iets besteld met kooi wat gebeurd er dan met die bestelling?

de eerste dit jaar (denk ik) maar ik ben nu wel benieuwd hoe gaan jullie het doen met het kooienverbod. Als er geen uitstel komt en je hebt iets besteld met kooi wat gebeurd er dan met die bestelling?
Vanzelfsprekend dat zodra dat verbod er komt en er niet uitgeleverd mag worden, dat je je geld terug krijgt!

Laatst bewerkt:
Fijn om te zien dat er weer een freakshop is in het mooie zuiden:). En ook nog eens een assortiment om van te watertanden.
Ben er wel weer aan toe om een eerste bestelling te plaatsen. En acht de kans groot dat dit hier zal zijn!
Gooi maar los die shop;)

Laatst bewerkt:
Deze ook maar weer volgen. Vorig jaar voor het eerst ontdekt. Echte liefhebbers en top acties dus ook deze krijg weer een volg en waarschijnlijk bestelling dit jaar :p
Of kan ik mijn gehele collectie voor 2024-2025 bij jullie bestellen zodra jullie gehle assortiment bekend is? Namelijk bijna alles wat ik op mijn lijst had staan. Dus benieuwd of jullie ook offertes doen of goedkoper is te wachten tot de eventuele 20 of 25% kortingg actie?

Laatst bewerkt:
Of kan ik mijn gehele collectie voor 2024-2025 bij jullie bestellen zodra jullie gehle assortiment bekend is? Namelijk bijna alles bij jullie wat ik vorig jaar op mijn lijst had staan vanwege het grote en diverse merken aanbod. Maar helaas te laat ontdekt en al een en ander besteld toen. Dus benieuwd of jullie ook offertes doen of beter is te wachten tot de eventuele 20 of 25% korting actie?

Een kleine update van uit onze kant… een beetje later dan gepland. Voor nu zijn we niet in de gelegenheid om open te gaan, dit omdat er echt nog maar enkele interessante doosjes in onze bunker stonden waardoor we momenteel geen interessante outlet actie kunnen opzetten.

We gaan weer op tijd inkopen en zullen rondom de zomer ergens online komen met een nieuw assortiment!

Dat is jammer, had het anders wel overwogen om die kant op te gaan. Wellicht gebeurd dat alsnog als jullie online komen.

Zorg maar voor een mooi en uitgebreid RIAKEO assortiment. Hopelijk komt dit jaar dan ook al die andere mooie producten online, zoals diverse Opera doosjes, maar ook de Triple Melody. Ik zal in ieder geval alvast hiervoor gaan sparen en zodra dan die 25% actie er komt, zal ik dan ook al dat geld bij jullie uitgeven!! ;)

Zorg maar voor een mooi en uitgebreid RIAKEO assortiment. Hopelijk komt dit jaar dan ook al die andere mooie producten online, zoals diverse Opera doosjes, maar ook de Triple Melody. Ik zal in ieder geval alvast hiervoor gaan sparen en zodra dan die 25% actie er komt, zal ik dan ook al dat geld bij jullie uitgeven!! ;)
Ik zeg de kinders aan het werk zetten hun centen er ook tegen aan bedoel die kijken toch ook mee haha win-win meer vuurwerk en meer rust in huist

Ontopic : Knalpaleis succes en verras ons met mega acties van de zomer

Alles? Oeh.. da’s een hoop! Ik zou dan echt problemen in januari hebben.

Dan zal ik m'n maandelijks vuurwerkbudget maar appart gaan zetten tot tegen die tijd! Weet iig nu hoe ik er vanaf kan komen.;)

Koffie/bier staat klaar!
Uiteraard even op bezoek gegaan bij deze winkel in het bijna uiterste zuiden van het land eind december.
Zeer vriendelijk personeel, top acties gedurende het jaar, en een mooi assortiment aan producten.
Hier werken liefhebbers, dus zeker een bezoek waard!

Ik zeg de kinders aan het werk zetten hun centen er ook tegen aan bedoel die kijken toch ook mee haha win-win meer vuurwerk en meer rust in huist

Ontopic : Knalpaleis succes en verras ons met mega acties van de zomer
Kinderen van wie? Die van mij? Haha, zijn al volwassen, misschien wanneer mijn kleinzoon over een jaar of 11, wanneer hij bijna 12 is. Hehehe. :D

Back
Bovenaan