[FREAKACTIE 2025] Knalkeet Vuurwerk

Zie nog geen verandering, niet dat me dat verbaast. Vind het overigens wel een vage site, januari/februari 'deals' die er nog opstaan, kartonprijzen staat leeg. En weinig tot geen communicatie mogelijk.

Laatst bewerkt:
Zie nog geen verandering, niet dat me dat verbaast. Vind het overigens wel een vage site, januari/februari 'deals' die er nog opstaan, kartonprijzen staat leeg. En weinig tot geen communicatie mogelijk.
Vind er niets vaags aan. 16 mei kan ook 20:00uur ‘s avonds zijn. Er staat heel duidelijk dat het 16 mei erop komt, maar niet met tijdstip erbij. Dus gewoon geduld hebben.

Sommige winkeliers hebben geen tijd om 24/7 bezig te zijn met vuurwerkzaken. Wellicht is de beste man wel heel druk met andere werkzaamheden en/of privézaken?
Is bij ons namelijk ook het geval, vind het dan ook niet fair om te zeggen dat het je “niks verbaasd”. Maar goed een ieder zo zijn mening, dat mag :)

De zomerdeals staan online! Meer dan 40 verschillende producten met mooie kortingen!

--> https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/zomerdeals

Check bijvoorbeeld de Exile van Wolff, van 224,95 voor 144,44!
Of heb je de Turbine van Wolff gezien? Wij hebben hem in de bunker, deze bizarre bak wil je niet missen!

Binnenkort gaan wij ons assortiment voor 2025 bepalen. Welke producten mogen wat jullie betreft niet missen?

De zomerdeals staan online! Meer dan 40 verschillende producten met mooie kortingen!

--> https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/zomerdeals

Check bijvoorbeeld de Exile van Wolff, van 224,95 voor 144,44!
Of heb je de Turbine van Wolff gezien? Wij hebben hem in de bunker, deze bizarre bak wil je niet missen!

Binnenkort gaan wij ons assortiment voor 2025 bepalen. Welke producten mogen wat jullie betreft niet missen?
Turbine 145 en skyward 125 kloppen in prijs?😱🙉

Zou graag m’n bestelling hier nog wat uitbreiden. Maar bij de zomerdeals zie ik zelfs nog producten waar niks gebeurd met de prijs.

Verwachten jullie ook nog nieuwe producten?

Back
Bovenaan