Vuurwerkk023
VWC lid
€135 voor de Ghostbuster is toch gewoon een keurige freakprijs?Ik heb de website bekeken en de freak aanbiedingen, wat zijn nu de freakprijzen?
€79 voor de Blinking Fermata ook?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
€135 voor de Ghostbuster is toch gewoon een keurige freakprijs?Ik heb de website bekeken en de freak aanbiedingen, wat zijn nu de freakprijzen?
Vanaf 16 mei staat er, dus de prijzen zullen nog aangepast worden.Zomeracties zijn actief...
Mag je wel hopen met deze prijzen idd..Vanaf 16 mei staat er, dus de prijzen zullen nog aangepast worden.
Op zich waren de winterse deals en maart madness deals echt wel behoorlijk, dus ga er van uit dat de komende zomerdeals ook wel goed zullen zijnMag je wel hopen met deze prijzen idd..
Vind er niets vaags aan. 16 mei kan ook 20:00uur ‘s avonds zijn. Er staat heel duidelijk dat het 16 mei erop komt, maar niet met tijdstip erbij. Dus gewoon geduld hebben.Zie nog geen verandering, niet dat me dat verbaast. Vind het overigens wel een vage site, januari/februari 'deals' die er nog opstaan, kartonprijzen staat leeg. En weinig tot geen communicatie mogelijk.
Turbine 145 en skyward 125 kloppen in prijs?De zomerdeals staan online! Meer dan 40 verschillende producten met mooie kortingen!
--> https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/zomerdeals
Check bijvoorbeeld de Exile van Wolff, van 224,95 voor 144,44!
Of heb je de Turbine van Wolff gezien? Wij hebben hem in de bunker, deze bizarre bak wil je niet missen!
Binnenkort gaan wij ons assortiment voor 2025 bepalen. Welke producten mogen wat jullie betreft niet missen?