Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met dit tempo dan weten we het pas bij het afhalen 
Nog 2 te koop van de 25MM mystery dealsMet dit tempo dan weten we het pas bij het afhalen
![]()
Als jij ze besteld wil ik ze wel ophalen.

Helaas ben ik niet helemaal duidelijk geweest over de looptijd van de acties die ik afgelopen vrijdag online heb gezet. Daarom speciaal voor jullie: t/m morgen kunnen je nog gebruik maken van de actie.
Groeten, Jan
Dat word weer zoeken geblazen, volgens mij zoeken sommige die van vorig jaar nog dus dat belooft wat...Goedemiddag allemaal,
Op velen verzoek...
HALLOWEEN WINACTIE!
Na het succes van vorig jaar en mede mogelijk gemaakt door de subtiele herinnering van Pietje en Wolff. Er zit inmiddels opnieuw een spook verstopt op één van onze producten!
Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit + de locatie op het artikel. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m zondag 2 november 23:59 uur.
Let op: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.
Gedurende het spel zal ik opnieuw extra hints geven.
In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Nadat ik een hint heb gegeven 2x en heb je het goed na mijn laatste hint dan gaat jouw naam (slechts) 1x in de random picker. Blijven zoeken kan dus lonen! @slapeloze nachten
Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook zoeken we niet naar de vage vlek op de vuurwerk bril die vorig jaar veelvuldig werd genoemd. Voordat mijn inbox opnieuw ontploft
Allemaal veel succes gewenst!
Groeten, Jan
Haha.. daar gaan we weer!!Goedemiddag allemaal,
Op velen verzoek...
HALLOWEEN WINACTIE!
Na het succes van vorig jaar en mede mogelijk gemaakt door Wolff (en de subtiele herinnering van Pietje). Er zit inmiddels opnieuw een spook verstopt op één van onze producten!
Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit + de locatie op het artikel. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m zondag 2 november 23:59 uur.
Let op: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.
Gedurende het spel zal ik opnieuw extra hints geven.
In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Nadat ik een hint heb gegeven 2x en heb je het goed na mijn laatste hint dan gaat jouw naam (slechts) 1x in de random picker. Blijven zoeken kan dus lonen! @slapeloze nachten
Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook zoeken we niet naar de vage vlek op de vuurwerk bril die vorig jaar veelvuldig werd genoemd. Voordat mijn inbox opnieuw ontploft
Allemaal veel succes gewenst!
Groeten, Jan

+1....Staat het spookje wel daadwerkelijk op de site? Zit me al gek te zoeken een half uur