[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Helaas ben ik niet helemaal duidelijk geweest over de looptijd van de acties die ik afgelopen vrijdag online heb gezet. Daarom speciaal voor jullie: t/m morgen kunnen je nog gebruik maken van de actie.

Groeten, Jan

Bedankt voor de 'extra' looptijd.

Ik zag ook dat er een heleboel items uit de shop zijn gehaald helaas.
Voornamelijk oude items/batches denk ik?

In elk geval nog zat moois verkrijgbaar bij Donadoni!

Goedemiddag allemaal,

Op velen verzoek...

HALLOWEEN WINACTIE!
Na het succes van vorig jaar en mede mogelijk gemaakt door Wolff (en de subtiele herinnering van Pietje). Er zit inmiddels opnieuw een spook verstopt op één van onze producten!

Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit + de locatie op het artikel. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m zondag 2 november 23:59 uur.

Let op: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.

Gedurende het spel zal ik opnieuw extra hints geven.
In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Nadat ik een hint heb gegeven 2x en heb je het goed na mijn laatste hint dan gaat jouw naam (slechts) 1x in de random picker. Blijven zoeken kan dus lonen! @slapeloze nachten

Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook zoeken we niet naar de vage vlek op de vuurwerk bril die vorig jaar veelvuldig werd genoemd. Voordat mijn inbox opnieuw ontploft 😅

Allemaal veel succes gewenst!

Groeten, Jan

Goedemiddag allemaal,

Op velen verzoek...

HALLOWEEN WINACTIE!
Na het succes van vorig jaar en mede mogelijk gemaakt door de subtiele herinnering van Pietje en Wolff. Er zit inmiddels opnieuw een spook verstopt op één van onze producten!

Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit + de locatie op het artikel. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m zondag 2 november 23:59 uur.

In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Nadat ik een hint heb gegeven 2x en heb je het goed na mijn laatste hint dan gaat jouw naam (slechts) 1x in de random picker. Blijven zoeken kan dus lonen! @slapeloze nachten

Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook zoeken we niet naar de vage vlek op de vuurwerk bril die vorig jaar veelvuldig werd genoemd. Voordat mijn inbox opnieuw ontploft 😅

Groeten, Jan
Dat word weer zoeken geblazen, volgens mij zoeken sommige die van vorig jaar nog dus dat belooft wat...🫣

Goedemiddag allemaal,

Op velen verzoek...

HALLOWEEN WINACTIE!
Na het succes van vorig jaar en mede mogelijk gemaakt door Wolff (en de subtiele herinnering van Pietje). Er zit inmiddels opnieuw een spook verstopt op één van onze producten!

Groeten, Jan
Haha.. daar gaan we weer!! 🤣

Back
Bovenaan