[Freakactie 2024] Vuurwerkkanjer Fleringen

IS er iemand die de vuurwerkkanjer specials gefilmd heeft? Zag dat de lapiro een omlabeling van de royal tears in heaven was, mochten er restanten in de freakactie komen dan ga ik die zeker proberen mee te pikken, zag er uit als een topper! Vraag me ook af hoe de andere specials waren

IS er iemand die de vuurwerkkanjer specials gefilmd heeft? Zag dat de lapiro een omlabeling van de royal tears in heaven was, mochten er restanten in de freakactie komen dan ga ik die zeker proberen mee te pikken, zag er uit als een topper! Vraag me ook af hoe de andere specials waren
Ik had de LaPiRo's ook, idd een omlabeling. Was erg goed!

Lapiro was goed! Neem hem weer mee als de prijs leuk is. Zelfde als voor de total display 400. Waren meerdere artikelnummers. Had bij jullie volgens mij de nr. 5645 mee gekregen, deze was erg goed!

nergens zo vriendelijk geholpen als hier. het is een takke-eind rijden voor me, maar ik denk dat ik hier gewoon weer ga bestellen. Toen de dame aan de balie zag waar ik vandaag kwam, kreeg ik direct een broodje aangeboden. Super snel geholpen ook, hele fijne zaak

Ik heb de Lapiro lethal 360 in de freak aangeschaft, kan niet wachten om hem aan te steken.
1 Straat video gezien van 2 weken terug uit de jaarwisseling 24/25
, gewoon dikke bak volgens mij, 2 , 3, 5 schoten tegelijk, heerlijk.
Wie heeft em gehad? en wat vond je ervan?

Ik las dat het een omleabeling betrof, van welke doos? weet iemand dat?

Ik heb de Lapiro lethal 360 in de freak aangeschaft, kan niet wachten om hem aan te steken.
1 Straat video gezien van 2 weken terug uit de jaarwisseling 24/25
, gewoon dikke bak volgens mij, 2 , 3, 5 schoten tegelijk, heerlijk.
Wie heeft em gehad? en wat vond je ervan?

Ik las dat het een omleabeling betrof, van welke doos? weet iemand dat?
Als het goed is kun je naar boven scrollen en lezen.. Staat letterlijk minder dan 10 berichten hierboven.

Royal tears in heaven..

Back
Bovenaan