[Freakactie 2024] Vuurwerkkanjer Fleringen

Beste vuurwerkliefhebbers,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat wij dit jaar weer mee gaan doen met een freakactie op VWC! Daarbij gaan we ons vol inzetten om jullie te voorzien van topvuurwerk voor knalprijzen. Zoals jullie van ons gewend zijn staat service hoog in het vaandel en de kwaliteit voor ons voorop.

Wij leveren de volgende merken:
  • Magnum
  • Pangu
  • Wolff
  • GBV-Weco
  • Evolution fireworks

Onze voorraden en nieuwe artikelen kunnen het gehele jaar door toegevoegd worden. Via dit topic houden we je daar uiteraard van op de hoogte!

Afhaallocatie:
Ootmarsumseweg 289
7666 NB Fleringen
[email protected]

Vragen?
Stel ze gerust in dit topic of stuur een PB. We proberen uiteraard z.s.m. te antwoorden op jouw vragen maar houd in gedachten dat wij naast het vuurwerk ook een baan hebben en een antwoord soms even kan duren.

SPELREGELS:
  • Geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd, aangepast of geannuleerd worden.
  • Bestellingen met verschillende blokuren kunnen niet worden samengevoegd.
  • Om teleurstelling te voorkomen bestel tijdig want vol is echt vol!
  • Op = op artikelen kunnen niet meer bijbesteld worden!
  • Bestelling dienen vooraf betaald te worden via i-Deal.
  • Bestellen kan tot 1 december.
  • Minimale orderbedrag 75 euro.
  • Druk- zet- en typefouten voorbehouden.
  • Freakprijzen zijn geldig tot 1 oktober of zolang de voorraad strekt!

Shop hier: www.vuurwerkkanjer.nl

Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd! Nog nooit eerder gehoord van de naam en toch maar een halfuurtje rijden voor mij! Hopen ook wat goeie prijsknallers :)

Hier had ik al op gehoopt. Kijk erg uit naar de opening, kans dat we hier gaan bestellen is vrij groot.

Voor mij helaas niet bepaald in de buurt maar goed om te zien dat er weer een winkel bij komt met een freak actie. Veel succes!

Mooi om te zien dat jullie hier (weer) aan mee doen. Als ik het me goed herinner hadden jullie het een aantal jaar geleden ook. Afgelopen jaar voor t eerst bij jullie geweest en was meer dan tevreden. Super vriendelijk geholpen met zowel de bestelling ophalen als ook nog het dragen naar de auto, ik ga er zeker even voor zitten in februari! Ookal is t een eind rijden ik doe t graag voor goede service!

Nooit van gehoord, zelfs niet van Fleringen... :bonk:

Leuk dat jullie mee gaan doen en als het de moeite waard is, wie weet rijd ik dat pleuriseind wel dan!

Off-topic... Wanneer komt er eindelijk eens een fatsoenlijke freak actie in Amsterdam e.o.??? Altijd moet ik ver rijden... :cry:

Waarom kent niemand Fleringen?
Leest dan echt niemand de labels van de producten die je koopt?
Dit is het adres waar het merk Pangu is ontstaan!

Eerdere deelname aan acties was onder de naam Kartonknaller.nl

Waarom kent niemand Fleringen?
Leest dan echt niemand de labels van de producten die je koopt?
Dit is het adres waar het merk Pangu is ontstaan!

Eerdere deelname aan acties was onder de naam Kartonknaller.nl

Bruisend Fleringen, wie kent het niet... :devil:

Labels lees ik inderdaad niet of nauwelijks, maar bedankt voor de info, weer wat geleerd! :D

Leuk dat jullie mee gaan doen en als het de moeite waard is, wie weet rijd ik dat pleuriseind wel dan!

Off-topic... Wanneer komt er eindelijk eens een fatsoenlijke freak actie in Amsterdam e.o.??? Altijd moet ik ver rijden... :cry:

+1, pas wanneer je richting Huizen en Almere rijdt inderdaad.

In noord-holland laten ze echt kansen liggen.
Als ik dan toch een takke eind moet rijden dan maar meteen door,de grens over. Daggie uit van maken.

Maar feit blijft veel toffe freakacties maar de afstand maakt t dan weer net niet zinnig.

Back
Bovenaan