[Freakactie 2024] Knalkeet Vuurwerk

Mooi dat jullie er ook weer bij zijn!

Katan Special 1 besteld en Wolff Full Assault. Nu te twijfelen of ik de katan sp1 toch 2x doe ipv 1x.

Het houdt maar niet op, weer een winkel om in de gaten te houden en af en toe lekker in te struinen. Vorig jaar heb ik hier echt wel kneitergoede deals weten te scoren. Het jaar is nog lang, dus er komen vast nog heel wat mooie aanbiedingen langs!

Het houdt maar niet op, weer een winkel om in de gaten te houden en af en toe lekker in te struinen. Vorig jaar heb ik hier echt wel kneitergoede deals weten te scoren. Het jaar is nog lang, dus er komen vast nog heel wat mooie aanbiedingen langs!

Mee eens vorig jaar ook mooie deals en aanbiedingen gescoord. Leuke winkel komen zeker nog wel pareltjes voorbij schat ik zo...

Komen er nu nog nieuwe februarideals, of zijn de artikelen die nu online staan de februarideals? Omdat deze acties al een tijdje online staan.

Jammer dat jullie momenteel niet actief zijn, ben namelijk benieuwd of er nog acties komen voor dit seizoen en/of een aanvulling.

Mvg

Jammer dat jullie momenteel niet actief zijn, ben namelijk benieuwd of er nog acties komen voor dit seizoen en/of een aanvulling.

Mvg

Hey! Ik help Knalkeet mee, en heb een update voor je!

Op dit moment bepalen we het assortiment voor dit jaar. Dit met alle nieuwe producten van onze leveranciers, maar ook met de cakes en compounds die we nog in de bunker hebben liggen! We verwachten binnenkort met updates en nieuwe acties te komen, maar onthoud: het wordt nooit goedkoper dan in huidige acties/zomerdeals ;)

Ps. Was hier nou interesse in het Red Lantern pakket? En wat denken jullie van een exclusieve lijn die bijna nergens te koop is?! We zitten niet stil :D

Alleen jammer dat de ROTP voor de adviesprijs wordt aangeboden, dan kun je net zo goed naar de intratuin gaan met 20% extra uitzoeken ;)

Back
Bovenaan