[Freakactie 2024] huboxlvuurwerk emmer-compascuum

Ik vind de break out in deze tijd voor dat bedrag zéker een strakke actie, ook met het oog dat deze in kooi zit en dus waarschijnlijk uitloop is.
Ik vind dat dit voor meerdere artikel geldt. Dikke chapeau dat jullie zelfs halverwege December voor zo veel producten nog Freak prijzen hanteren. Voor last minute shoppers een buitenkansje.

Vandaag hier voor het eerst geweest. Goed ingerichte, sfeervolle locatie met afhalen apart van het uitgestalde deel.

Helaas bleken er 2 items niet te zijn. Kan uiteraard gebeuren (van 1 ging ik er al van uit), maar als kritische liefhebber verwacht je als je in februari besteld in ieder geval een klein berichtje vooraf. Ter plekke verder prima opgelost, maar neem de tip ter harte.

Ik had verder het idee dat iedereen er nog een beetje in moest komen, het draaide allemaal nog niet vloeiend.
Nog een tip: laat 1 iemand een bestelling even helemaal nalopen of alles er wel staat. Zowel bij mij als de liefhebber naast me werd gezegd dat alles compleet was, terwijl een deel nog ontbrak.

het zijn kleine dingen, maar niet geheel onbelangrijk. Zeker als er wel een langere rij staat.

Verder prima service. Veel succes gewenst met de verkoop deze dagen.

Helemaal prima geregeld gisteren, de vergeten Coronel Dakar van vorig jaar kwam er mooi bij.
Vuurwerk bij uitgifte niet nagelopen, maar alles klopte. Het is wel een detail dat voor de liefhebber/freak belangrijk is, want velen rijden op tijd en hebben een planning qua rijden.

Afijn....

Fijne jaarwisseling allemaal en het team van Hubo bedankt voor alle mooie dingen die aangekocht zijn

Back
Bovenaan