[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Freaks en liefhebbers )

Ook dit jaar zullen we actief zijn op Vuurwerkcrew met zowel F1 als F2.

Hou dit topic in de gaten voor updates omtrent het assortiment en aanvullingen.

We zullen geregeld 1x per maand open zijn voor afhaal van F1 Vuurwerk of eventueel in overleg is er altijd wat bespreekbaar .:bye:

We gaan er in 2022 weer tegen aan.

Groet,

Het team Vuurwerk Almere Haven

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Goed oma te horen dat de actie er ook dit jaar weer komt Dennis. Heel veel succes en een goede verkoop gewenst.

Top dat jullie dit jaar weer een actie hebben voor de freaks. De 1e 2 bestellingen zijn al de deur uit

Laatst bewerkt:
Artwork van St8ment cat1 ziet er echt heel strak uit. Die knetterlinten en het Bonsai pakket presteren ook nog eens erg goed

Goed om te horen Dennis + team dat jullie ook weer volle bak gaan dit jaar!
Ik wens jullie veel succes met de verkoop!

Succes en hopelijk een beter jaar voor jou en alle liefhebbers.

@ onder welke steen heb je die Ferro collectie nou weer vandaan getoverd ? :D

Lekker bezig Dennis, ik zie elke paar dagen wel weer wat nieuwe aanvullingen in je webshop. Top dat je je niet uit het veld laat slaan door nu al 2x een verbod. Veel succes met de verkoop!

Fijn dat er weer een topic is!

Vorige week al een paar pangu cakejes gescoord. :D

Hahaha jij was er dus ook vroeg bij. Heb wat Evo uitloop en de Almere Haven 3907 gescoord.

@Dennis wanneer verwacht je de Doppel D en complete assortiment Evo online te zetten? Evo specifiek op zoek naar de Nova en Evo Force One.

Hahaha jij was er dus ook vroeg bij. Heb wat Evo uitloop en de Almere Haven 3907 gescoord.

@Dennis wanneer verwacht je de Doppel D en complete assortiment Evo online te zetten? Evo specifiek op zoek naar de Nova en Evo Force One.

Hier gaan we naar kijken.
We willen eerst de lijsten enz hebben voordat we verder gaan met de voorraad.
Nu staat alleen de voorraad vrij van Almere en artikelen die vrij zijn gekomen.

Zo als bekend gaan de prijzen ook omhoog en we willen eerst deze zien.

Wel zijn we weer aankopen aan het doen in F1 vuurwerk om zo weer een voorraad te hebben.

5 Februari gaan we weer open voor afhaal.

Binnenkort zijn ook weer alle kleuren fakkels op voorraad.

Ha Dennis, bedoel je de Bengaalse fakkels van funke? Die zijn sowieso altijd welkom hoor.

Nee sorry als ik ze tegen kom zal ik het aanvullen maar is echt lastig aankopen.

Wel komen de 2 nieuwe vulcan artikelen binnen een mix en alleen rood.

Tevens komen ook de fakkels in alle kleuren van gbv binnen.

GEWELDIGE BENGAALSE FAKKELS MET STROBE EFFECT. VERKRIJGBAAR IN DE KLEUREN ROOD, WIT, ORANJE, GEEL EN GROEN. VERPAKT PER 2 STUKS VAN DEZELFDE KLEUR.

614cbcb6f20871.170448321185.png

Alles staat nu zo beetje op 2021 prijzen let wel op deze prijzen zullen helaas ook omhoog gaan wegens de container prijzen.
Aangezien cat1 helemaal uitverkocht was afgelopen jaar en dit nog later is binnen gekomen kan het nu nog voor deze prijzen.
Nieuwe voorraad zal ook hoger gaan uitpakken.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

5 februari open voor afhaal :D

Kijk al jaren naar dit topic, altijd smullen hoe actief Dennis hier is. Toch maar is mijn standaard route aanpassen voor deze zaak! Succes met de verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan