[Freakactie 2020] TP-vuurwerk Pyrosale

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakhal

Banned
tp.jpg

Beste vuurwerk-liefhebbers,

Onze nieuwe sale voor het seizoen 2020 is begonnen!

Wij starten het nieuwe vuurwerk seizoen met aanbiedingen op diverse artikelen. Dit doen we in de categorieën PYRO-SALE, COMBI-DEALS en EUROKNALLERS.

PYRO-SALE:
De naam zegt het al, we hebben ook dit jaar weer mooi aanbiedingen voor Pyro-liefhebbers. De Pyro-sale start 27 januari 2020 en eindigt op 30 december 2020.
We starten met een hoge korting van 50%. Hou onze website en sociaals goed in de gaten, wekelijks worden er weer nieuwe artikelen aan de categorie Pyro-sale toegevoegd. De korting wordt gegeven op de INTERNET PRIJS en verrekend in het winkelmandje over de Pyro-sale artikelen. De minimale waarde in het winkelmandje dient minimaal € 30,00 te bedragen. De te gebruiken kortingscode is: PYRO-SALE

tp 2.jpg

LINK: https://www.tp-vuurwerk.nl/product-categorie/alles/pyro-sale/?mc_cid=0d3a4dc88b&mc_eid=8e9ddc7714

COMBI-DEALS en EUROKNALLERS
Onze COMBI-DEALS bestaan uit 1+1 GRATIS. De EUROKNALLER zijn sterk afgeprijsde artikelen. Op beide categorieën zit geen extra korting meer.

PYRO-SALE KORTING 2020:

• 27 januari tot 31 maart 2020 = 50% korting op de Pyro-sale artikelen.
• 1 april tot tot 30 juni 2020 = 40% korting op de Pyro-sale artikelen.
• 1 juni tot 31 augustus 2020 = 30% korting op de Pyro-sale artikelen.
• 1 september tot 30 november 2020 = 25% korting op de Pyro-sale artikelen.
• 1 december tot 30 december 2020 = 10% korting op de ALLE artikelen.

BESTELLEN, BETALEN & RESERVEER IN ONZE PYRO-SALE:
Bestellen en betalen gaat vanaf 27 januari 2020 via onze webshop.
Betalen kan nu via iDEAL, Bancontact/Mister Cash (voor de Belgische klanten), waarna je bestelling wordt gereserveerd.

Wij wensen jullie veel Pyro Fun in het nieuwe vuurwerk seizoen 2020.

Heb je vragen dan neem gerust contact met ons op.
Doe dit via onze contact-pagina of e-mail: [email protected]

Mooie actie, helaas te ver weg voor mij. Wel een vraagje : waarom bieden jullie vuurpijlen te koop aan ?

1e bestelling meteen de 27e gedaan :thumbup:

Prima geholpen afgelopen jaar en mooie pyro-sale dit jaar!

| PYRO-SALE 2020 | COMBIBOXEN | VULCAN EUROPE |

In onze pyro-sale 2020 staan twee compound boxen met een korting van 50%.
1- De Doppel-D is een omlabeling van Montreal compund box van Vulcan Europe. Een 144 ‘s geweldige compound-box met gouden brocade met gekleurde uiteinden.
2- De Nigenagelneu is een omlabeling van Sydney compund box van Vulcan Europe. Een 100 ‘s compound-box met 4 cakes in een mix van spectaculaire effecten, felle kleuren en finale.

Gebruik de kortingscode: PYRO-SALE voor de 50% korting!

Bestellen doe je hier: https://www.tp-vuurwerk.nl/product-categorie/importeurs/vulcan-europe/

tp 3.png

Ik heb even navraag gedaan of er nog Specials ingekocht worden.

Vooralsnog is nu de restvoorraad van 2019 verkocht welke nu dus geheel uitverkocht is, er zal op dit moment geen nieuwe voorraad komen van de Specials in afwachting van de uitbreiding in deze lijn.

Ik heb even navraag gedaan of er nog Specials ingekocht worden.

Vooralsnog is nu de restvoorraad van 2019 verkocht welke nu dus geheel uitverkocht is, er zal op dit moment geen nieuwe voorraad komen van de Specials in afwachting van de uitbreiding in deze lijn.

Echter, wanneer je nu al ziet dat er genoeg vraag naar bijvoorbeeld de special#1 is, dan lijkt mij het logisch dat Eric deze wel nu alvast bijbesteld. Ook ik zou daar wel nog eentje van willen bestellen maar waren inderdaad heel snel weg. :tongue2:

Dat heb ik vermeld, echter ligt de keuze alsnog bij hem.

Echter, wanneer je nu al ziet dat er genoeg vraag naar bijvoorbeeld de special#1 is, dan lijkt mij het logisch dat Eric deze wel nu alvast bijbesteld. Ook ik zou daar wel nog eentje van willen bestellen maar waren inderdaad heel snel weg. :tongue2:

Alleen jammer dat jullie niet gelijk de hele zooi tegen freak prijzen op de site gooien, Nu kijk ik stiekem ook verder terwijl jullie in mn achtertuin zitten

Klopt, echter is het een keuze van Eric om het op deze wijze aan te pakken.

Eric gaat iedere week nieuwe producten toevoegen aan de sale, die zou ik dus zeker wekelijks bekijken.Daarnaast zal ik samen met Webber84 alle nieuwtjes hier melden!!

Alleen jammer dat jullie niet gelijk de hele zooi tegen freak prijzen op de site gooien, Nu kijk ik stiekem ook verder terwijl jullie in mn achtertuin zitten

Dat is ook zijn goed recht.
Hij zal misschien wat minder procenten op ons pakken. Maar er uiteindelijk wel een leuke boterham mee kunnen beleggen als we niet de ergens anders alle spulletjes al besteld hebben.
Ik ga het zeker in de gaten houden:)
Misschien een idee om een nieuwsbrief te versturen van alle toevoegingen, Die zie ik meteen

mogen de thunderkings nou wel of niet verkocht worden ?
aanngezien ik gister hoorde dat het klaar was.

maar ze wel op de site zie zoals f3 single shots

Dan zullen de vuurpijlen er ook wel afgehaald moeten worden want die worden ook al vanaf dit jaar verboden. :(
Blijft er niet veel over in deze categorie, wordt tijd dat deze bijgevuld gaat worden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan