[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerst ieder de beste wensen voor 2019 en natuurlijk een gezond en veilig 2019.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op dit forum,en via de mail en telefoon.

Dit was ons derde jaar dat we een freak actie hebben gedaan en we hebben er alles aan gedaan om alles netjes te leveren de laatste dagen en dit is gelukt waar we trots op zijn.

Wij hebben als team fantastische dagen gehad en we kunnen zeggen dat we zeker veel lol en plezier met ze alle hebben gehad met weinig slaap maar wel super druk.

We zijn al weer druk beetje bezig met de Vuurwerk Almere Haven freak actie 2019

We zullen een deze dagen weer online komen.

Ook dit jaar gaan we voor mooie prijzen,en mooi vuurwerk!

https://www.vuurwerkalmerehaven.nl/

Vuurwerk Almere Haven
De steiger 29
1351AB Almere Haven

Laatst bewerkt:
Ha Dennis, fantastisch geholpen afgelopen jaar. Alles zoals besteld ook geleverd gekregen. Ik zit al klaar voor 2019 :)

Ook de beste wensen voor 2019!! Gaaf dat jullie weer besluiten actief te zijn op vuurwerkcrew:)
Afgelopen jaar heb ik geen vuurwerk gekocht, maar dit jaar zal dat anders zijn:D jullie staan o.a. op de lijst wegens de af te leggen afstand. Tot zaterdag 28dec:bye:

Beste wensen, tis nog maar net 1 januari en bam, eerste winkeliers kloppen alweer aan met de aankomende freakacties!

Ik doe ook weer mee dit jaar, hoop dat je weer mooie items in de outlet gaat plaatsen gedurende het jaar.

Vind al die winkelieracties altijd leuk om te snuffelen ook al koop ik niet bij alle winkels, omdat de afstand te groot is. Maar ik ben die winkeliers allemaal stuk voor stuk dankbaar. Op 1 of andere manier ben je lekker met vuurwerk bezig en het jaar lijkt wel iets "sneller" te gaan :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan