[Freakactie 2019] TP Vuurwerk Kelpen-Oler Pyro-Sale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook weer geweldig geholpen bij Tp. Eric en Esther heb echt een gezellige winkel en de zaakjes goed voor elkaar. Ik heb alles gekregen wat ik besteld had met uitzondering van de Kometenbombe en Sky Screamers 2.0.
Tevreden huiswaarts gekeerd met een hoop Ball Python's en een Transbomber ipv de Vulcan cakes.

Gisteravond nog een bestelling gedaan, dinsdag ophalen. Bovenstaande berichten klinken goed :thumbup:

Nog een leuke actie... :D

De eerste verkoopdag van ons vuurwerk zit erop. En wat was het druk en gezellig. Prachtig om te zien hoe vuurwerkliefhebbers hun assortiment komen ophalen. Maar we hebben nog twee dagen te gaan. Dus zetten nog wat boxen is de #sale. De special 2 of 3 van Katan Vuurwerk koop je in onze webshop voor € 49,95!
hier kun je ze bestellen

Laatst bewerkt:
Nog een leuke actie... :D

De eerste verkoopdag van ons vuurwerk zit erop. En wat was het druk en gezellig. Prachtig om te zien hoe vuurwerkliefhebbers hun assortiment komen ophalen. Maar we hebben nog twee dagen te gaan. Dus zetten nog wat boxen is de #sale. De special 2 en 3 van Katan Vuurwerk koop je in onze webshop voor € 49,95!
hier kun je ze bestellen

Ehm... De Special 2 EN 3 voor € 49,95 of staat dat verkeerd?
Moet het "De Special 2 OF 3 voor € 49,95" zijn?

In het geval van beide voor € 49,95, wil ik die graag bestellen, maar hoe??

Ehm... De Special 2 EN 3 voor € 49,95 of staat dat verkeerd?
Moet het "De Special 2 OF 3 voor € 49,95" zijn?

In het geval van beide voor € 49,95, wil ik die graag bestellen, maar hoe??

dat staat er inderdaad niet handig. :angel:
het moet zijn "of", zoals je op de website ook ziet. Ik pas hem aan dankje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan