Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[Freakactie 2018] Vuurwerk Bruchem ruimt zijn bunker op!
Bedankt voor jullie positieve reacties. De actie is voorbij maar we hebben nog voldoende voorraad tijdens de verkoopdagen of op onze webshop! Check vuurwerkbruchem.nl dus snel
De eerste prijzen zien er inderdaad goed uit. Ook goed om te zien dat er rond het midden van het land steeds meer freakacties komen, scheelt me dit jaar misschien een ritje Groningen of Leeuwarden
Kijk weer een winkel die een leuke freak actie mogelijk maakt. Ben benieuwd naar de prijzen en wie weet volgt er een bestelling. Om de afstand hoef ik het niet te doen. Is zowat in de achtertuin!
Altijd goed om weer nieuwe winkels te zien die beginnen aan een freakactie! Op een forum als dit zijn overal wel mensen met interesse voor. Prijzen zijn ook erg fijn, succes verder ermee!
De sheet is weer bijgewerkt met kloppende voorraad. Ik ben een paar dagen grieperig geweest, maar nu klopt hij weer. Vragen of verzoekjes? altijd even mailen!