[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn wat een prijzen, waarom nou zo ver weg.
Als ik dichterbij was geweest waren alle boxen en mines al weggeweest ;)

de Crossing Crossette, is dat ouwe versie met rood/groene crossettes of nieuwe versie (witte wikkel) met roze/blauwe crossettes?

Heerlijk thuis komen van je werk wanneer je ziet dat de Immortal Gold weer is aangevuld!! Gelijk besteld, daarna nog rustig een tweede bestelling geplaatst. Wordt dus weer groningen voor mij dit jaar, eerste 300euries zijn alweer richting het noorden! :bye:

Heerlijk thuis komen van je werk wanneer je ziet dat de Immortal Gold weer is aangevuld!! Gelijk besteld, daarna nog rustig een tweede bestelling geplaatst. Wordt dus weer groningen voor mij dit jaar, eerste 300euries zijn alweer richting het noorden! :bye:

We hebben nog 2 immortal gold's in de bunker gevonden! Inmiddels heeft Lambal de eerste besteld en is er dus nog 1 over!! :)

Wees er snel bij want op=op!!

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/event-immortal-gold/

de Crossing Crossette, is dat ouwe versie met rood/groene crossettes of nieuwe versie (witte wikkel) met roze/blauwe crossettes?

Het is de nieuwe versie met roze/blauwe crossette's :wink:

Afwachten maar, maxwell, als jij net als ik het nu niet kunt betalen, kunnen die 4 stuks met dit prijsje zó foetsie zijn. Het is geen bizar exclusief of uitlopend product dus best kans dat ze opnieuw wat doosjes bestellen bij Wolff, vraag is dan wanneer. Niet alles valt altijd te plannen hè :wink:

goeie prijzen hoor! mooi spul van Rubro voor erg weinig geld!
is Zena ook in de aanbieding bij jullie? omdat je gelijk doorgeleid wordt naar de site van Zena zelf...

En de winkel is weer uitgebreid met topproducten, ditmaal zena! Ik heb snel mijn kans gegrepen en de massive,light year en paar matrixen binnen gehaald.:bye::)

Ga zo door vuurwerkland! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan