[Afgelast] Freak-uitnodiging Demo Vuurwerkexpert en Magnum Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry voor de late reactie maar ik kom ook graag met 2 man kijken morgen avond indien dat nog mogelijk is

Laatst bewerkt:
Dit evenement gaat niet door ivm een schietpartij die gisteravond heeft plaatsgevonden in Dronten.

ANNULERING Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert

Geachte relatie,

Vanavond zouden wij u verwelkomen op de Vuurwerkdemo van Vuurwerkexpert en Magnum Vuurwerk.

Spijtig genoeg heeft gisteren in Dronten een schietincident plaatsgevonden waarbij een dodelijk slachtoffer en meerdere gewonden zijn te betreuren. Dit heeft een grote impact op de samenleving in Dronten.

Broekhoff Vuurwerk is al sinds 1972 gevestigd in Dronten. Veel inwoners hebben voor ons bedrijf gewerkt en/of zijn bij ons betrokken geweest. Uit respect voor de nabestaanden, alle betrokkenen en vanwege onze nauwe band met alle Drontenaren, hebben wij besloten om onze Vuurwerkdemo van vanavond te annuleren.

Als vanzelfsprekend vragen wij uw begrip voor dit besluit.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden en alle betrokkenen.

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Bedankt voor al jullie begripvolle reacties na het last-minute cancellen van de gezamenlijke Vuurwerkdemo van Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert.

We hebben nu goed nieuws te melden: onze Vuurwerkdemo gaat alsnog door!! Een dikke duim en dankjewel naar alle betrokkenen die dit alsnog mogelijk maken.

De nieuwe datum is vrijdag 11 oktober a.s. Hou deze datum dus alvast vrij in de agenda. Want natuurlijk zijn jullie Vuurwerkliefhebbers ook nu welkom! Waarschijnlijk zal het deze keer wel nodig zijn om je van tevoren te registreren. Meer info hierover volgt binnenkort, als we hier op het Forum een nieuwe Freak-uitnodiging plaatsen.

Oh ja, en voor de winnaars van de VIP-kaarten: jullie prijs staat natuurlijk nog steeds!

Super dat het alsnog lukt op zo'n korte termijn! Ik kan die dag helaas niet maar ik kijk uit naar de video's!

Mooi dat de demo toch nog doorgaat. Deze kan ik nog mooi meepakken voordat ik mijn zoon en schoondochter van Schiphol op moet halen 😁

• Like
Waarderingen: PPW
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan