FREAK-ACTIE vuurwerkOrthen 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste leden,vrienden,kennissen,kruitsnuivers,grootverbruikers en medefreaks

Als je het goed bekijkt zit het grootste deel van het jaar er weer op en worden de dagen al weer korter.
Dus tijd om weer in actie te komen.
Zoals velen van jullie weten doen we elk jaar erg ons best om jullie het mooiste en breedste aanbod te geven,en zo ook dit jaar weer.

De eerste gesprekken zijn gevoerd en ook de eigen lijn Evolution en nieuwe lijn Thunderstorm zijn in behandeling.

Assortiment.Word nog uitgebreid!
Katan vuurwerk.
Royal Fireworks.
Rubro vuurwerk.
Evolution Fireworks.

Ik zal deze beginpost telkens aanpassen als er verranderingen/aanpassingen zijn voor onze actie dit jaar.

Update 1
Wij zullen ook dit jaar weer open gaan voor de vroege vogels dus 28-12-2013 om 00:01
Wel zullen we in overleg ook bloktijden gaan hanteren om de situatie van afgelopen jaar te voorkomen.

Gr
Marchel

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je dit jaar een beter overzicht hebt van producten waar je korting over krijgt. Ik hoop ook dat er dit jaar wat meer producten met de standaard korting te verkrijgen is, in plaats van alleen via karton.

Oja als de site weer gelanceerd word ben ik gelijk van de partij en ik wacht ook met smart op de freakactie en de collectie! En zeker naar jullie eigen lijn.

Die waren er toch al? Ik kwam precies middenin mijn blok en ging, helaas, eind van het volgende blok zo ongeveer weer weg...

Nee.
In de nacht hadden we geen bloktijden.
Dit hadden we ook niet gedaan omdat we een 42 aanmeldingen hadden die tussen oo:o1 en 2:00 zouden komen.
Maar omdat er een 96 personen totaal op kwamen draven was de wachtijd te lang.
Dat is de rede waarom we in de nacht ook in delen laten afhalen en de wachttijden zo tot een minimum te beperken.
Ook wil ik alle frak bestellingen tussen 20:00 en 06:00 gaan zetten.
Dit omdat we gewoonweg ook een grote groei in de normale verkoop hebben gerealiseerd.

Gr
Marchel

Nee.
In de nacht hadden we geen bloktijden.
Dit hadden we ook niet gedaan omdat we een 42 aanmeldingen hadden die tussen oo:o1 en 2:00 zouden komen.
Maar omdat er een 96 personen totaal op kwamen draven was de wachtijd te lang.
Dat is de rede waarom we in de nacht ook in delen laten afhalen en de wachttijden zo tot een minimum te beperken.
Ook wil ik alle frak bestellingen tussen 20:00 en 06:00 gaan zetten.
Dit omdat we gewoonweg ook een grote groei in de normale verkoop hebben gerealiseerd.

Gr
Marchel

Tussen 20:00 en 06:00?

24:00 of 01:00 ála, maar ik denk dat er niet veel op zitten te wachten om om 04:15 de bestelling af te moeten halen :p Of is dat een kwestie van je moet dat er dan maar voor over hebben :p

Tussen 20:00 en 06:00?

24:00 of 01:00 ála, maar ik denk dat er niet veel op zitten te wachten om om 04:15 de bestelling af te moeten halen :p Of is dat een kwestie van je moet dat er dan maar voor over hebben :p

Het afhalen gaat natuurlijk wel in overleg.
Maar je zult er natuurlijk ook wat voor over moeten hebben.
Veel mensen realiseren zich niet hoeveel extra werk deze kortingsacties met zich mee brengen.

Gr
Marchel

Het afhalen gaat natuurlijk wel in overleg.
Maar je zult er natuurlijk ook wat voor over moeten hebben.
Veel mensen realiseren zich niet hoeveel extra werk deze kortingsacties met zich mee brengen.

Gr
Marchel
Dat is heel begrijpelijk Marchel,het gaat dan niet om 1 bestelling. Maar achter de schermen gaat het dan om honderden.

ach, en orthen zal waarschijnlijk dan ook wel voor een mooie en leuke winkel zorgen dat het ook gezellig zal worden 's nachts?

Hoor/Lees veel positieve reacties over deze tent, dus dit jaar ben ik er ook bij! Uurtje rijden heb ik er wel voor over :)

Dat is heel begrijpelijk Marchel,het gaat dan niet om 1 bestelling. Maar achter de schermen gaat het dan om honderden.

Maak van de 100den maar 1000den in totaal.
MAn ut was gewoon zweten terwijl het buitwn koud genoeg was:p

VuurwerkOrthen is in vrij korte tijd een begrip in Denbosch en ver daar buiten geworden.
Het 1e jaar met een opslag van 1000 kilo met tweede jaar 10.000.
Verder ben ik als advieur aangesteld wat geresulteerd heeft in de allereerste open kortingsactie op de diverse fora en een omzet stijging van 65% overall.
Inmiddels weten veel mensen onze winkel te vinden en dit merken we ook aan de totale afzet.

De liefhebbers/freak bestellingen bevatten een kleine 4% van onze totale afzet.
Dit is voor ons hoofdzakelijk Goodwil want het geeft een hoop extra werk en omzet.
De winst om deze 4% is minimaal en niet zoals vele denken torenhoog.

Zodra er meer nieuws is maak ik dit direct bekend.

gr
VuurwerkOrthen.

Zo zie je maar weer dat we ook eens tevreden moeten zijn wat importeurs en winkeliers ons bieden.
Tuurlijk willen we het allemaal zo mooi en goedkoop mogelijk, maar weet zeker dat winkeliers die zulke hoge kortingen en services bieden er niet veel aan zullen over houden.

Jazeker.

Onderstaande gaan we al zeker zaken mee doen.

Royal Fireworks.
Evolution Fireworks.
Rubro Vuurwerk.
Wolff Vuurwerk.
Katan Vuurwerk.
Broekhoff in progress.

Verder zijn we exclusief dealer van de v.i.p. collection.
En voor de freaksite gaan we nog in gesprek met Lesli en Pangu Fireworks.

gr

Goed bezig zeg Marchel, geweldig.
Breed assortiment, kortingen zullen vast weer goed komen en de service zal ook weer in orde zijn.
Nu het afwachten van de site, maar ook dat komt vast goed. Succes met alles.

Ben benieuwd of er alweer iets bekend is mbt de freaksite en actie?!
De vuurwerkperiode is voor voor jullie natuurlijk heel het jaar wel een beetje, maar bij veel winkeliers begint het achter de schermen nu wel te gaan draaien/vormen.
Edit: ik ben op de eerste pagina blijven hangen, zie dat er al meer bekend is dan ik net dacht, excuses!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan