Freak-actie 2013-2014: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste besteling bij Huisman gedaan. Heel erg bedankt dat jullie ook dit jaar weer een geweldige freak actie hebben kunnen regelen en een hele snelle top service.
Ik heb er in ieder geval goed gebruik van kunnen maken.
Word dus met een hele volle auto naar huis! :D

Tot eind december toppers!! :bye:

Tot wanneer loopt de freakactie ? Las al ergens iets over dat mensen tot eind november de tijd willen, da zou in mijn geval ook wel fijn zijn ;)

Edit: Zie dat je alleen de 30ste en 31ste nog op kunt halen, is hier nog wat aan te veranderen? Aangezien ik alleen de 28ste vrij heb.

Laatst bewerkt:
Tot wanneer loopt de freakactie ? Las al ergens iets over dat mensen tot eind november de tijd willen, da zou in mijn geval ook wel fijn zijn ;)

Edit: Zie dat je alleen de 30ste en 31ste nog op kunt halen, is hier nog wat aan te veranderen? Aangezien ik alleen de 28ste vrij heb.

De actie is verlengd t/m a.s. woensdag. We hebben morgen overleg hierover omdat we veel verzoeken hebben gekregen om toch nog even door te gaan. Inzake het afhalen: we zijn natuurlijk al sinds eind augustus bezig dus er zijn er jou al een hoop voor geweest! Stuur anders even een mail naar [email protected] dan zullen we even kijken wat we kunnen doen!

De actie is verlengd t/m a.s. woensdag. We hebben morgen overleg hierover omdat we veel verzoeken hebben gekregen om toch nog even door te gaan. Inzake het afhalen: we zijn natuurlijk al sinds eind augustus bezig dus er zijn er jou al een hoop voor geweest! Stuur anders even een mail naar [email protected] dan zullen we even kijken wat we kunnen doen!

Ik zal toch eerst op mijn salaris moeten wachten xD Dus mocht ik gaan bestellen zal ik even mailen.

Einde Freak-actie Huisman Vuurwerk
Na topoverleg eerder vandaag met het Huisman Vuurwerk Team onderling en de webontwikkelaar is er besloten om aan de vele oproepen gehoor te geven om ook de Freaks die aankomend weekend of begin volgende week hun salaris over november gestort zullen krijgen nog mee te laten profiteren van onze Freak-actie. Daarom nu officieel:

De allerlaatste dag dat er met de Freak-actie besteld kan worden bij Huisman Vuurwerk is volgende week woensdag 27-11 tot 21.00u

Maar dan houdt het toch echt op!! Na dat tijdstip op die datum werken de Freak-codes niet meer, ook niet de persoonlijke codes. Dus wil je nog profiteren dan heb je daarvoor nog maximaal een week!!

Ga naar de startpost van dit topic om meer info over onze Freak-actie te lezen: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...isman-Vuurwerk&p=585905&viewfull=1#post585905

Groeten van het Huisman Vuurwerk Team

Het is inmiddels vrijdagavond 22-11 en dat betekent dat het laatste weekend van de Huisman Vuurwerk Freak-actie 2013-2014 is aangebroken. Dat betekent ook dat jij nog maar een paar dagen de kans hebt om van deze actie gebruik te maken en ook mee te profiteren van onze kortingen.

A.s. woensdagavond 27-11 eindigt om 21.00u de actie en vervallen de Freak-codes, zowel de algemene als de persoonlijke. Hetzelfde geldt voor de vele Weekaanbiedingen en acties met gratis cakes bij bepaalde boxen. Er raken er steeds meer uitverkocht maar er is nog genoeg keuze!!

Meer info over onze Freak-actie lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...isman-Vuurwerk&p=585905&viewfull=1#post585905

Ga naar http://www.huismanvuurwerk.nl, vul de Freak-code in en profiteer mee!!

Dankzij een aantal oplettende Freaks zijn we eerder vandaag achter een instellingsfout van onze website gekomen waardoor de Weekaanbiedingen opeens geen aanbiedingsprijs meer hadden. Dat is nu opgelost.

De Weekaanbiedingen zijn dus weer tegen de strakke lage prijzen beschikbaar via http://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Het klokje tikt rustig verder:

attachment.php

Morgenavond, woensdag 27-11, eindigt om 21.00u de Huisman Vuurwerk Freak-actie!!

Graag gedaan! Want inderdaad: de Huisman Vuurwerk Freak-actie zit er nu echt op voor dit jaar!! Wij willen iedereen bedanken voor jullie enorme enthousiasme en vele bestellingen. Wij gaan onze focus de komende weken leggen op de regionale klant en alles voorbereiden voor het uitleveren van jullie bestellingen. Dat betekent uiteraard niet dat we van de radar verdwijnen, we blijven jullie natuurlijk informeren over onze belevenissen in de komende tijd. In ieder geval graag tot 28, 30 of 31 december a.s.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan