Frans Mulder Haastrecht

herdervriend

VWC lid
Frans Mulder

Beste,

Dacht dat ik al de topic ervoor had aangemaakt, maar duidelijk dus niet, dus hier de topic voor FRANS MULDER!

Frans Mulder is een dealer die zich bevind in Haastrecht. Hij verkoopt Wolf en Bonfireworks, heeft een opslag van 10.000 kilo en is goed bereikbaar met de auto en fiets. Openbaar vervoer is altijd wel een klein probleem in dorpen.

Zelf heb ik er al minstens 3 keer wat vuurwerk gekocht en je hoort me niet klagen. Kwaliteit is OK, klantvriendelijkheid is ook best wel OKE, de drukte op de laatste dagen van t jaar valt best mee en ja, zoals ik al zij, t is makkelijk bereikbaar. Dus, niks mis mee:) Maar wat vinden jullie?

Bij deze winkel heb ik 29 december nog even de allerlaatste SilverSalute in de losse verkoop gekocht. Maar deze pot was de 45 km rijden wel waard!

Ik ben hier in 2006,2007 en 2008 geweest. Ik ging altijd mijn Wolf artikelen hier halen. Goede zaak en zeer vriendelijk. Wat wel handig is, je kan je bestellijst ook inleveren bij de winkel ''Ricken'' in gouda, hierdoor hoef je dan niet naar Haastrecht toe te gaan. Ik deed dit altijd en ging ook altijd goed.

Ik haal hier al vanaf 1998 mijn vuurwerk vandaan.
Hun prijzen zijn relatief laag en dan hebben ze nog eens 10% korting tijdens de voorverkoop. Hun winkel is niet groots maar tijdens de verkoopdagen zijn alle dummys mooi uitgesteld buiten in de party tent en de klantvriendelijkheid is altijd top.
Bij het afhalen nemen ze altijd al het vuurwerk met je door om te kijken of alles aanwezig is.

Dus voor Wolff en Bonfire Fireworks zit je hier dus goed :D

Beste,

Weet dat dat handig zou zijn. Maar wou t sowieso in een 2de post hebben, staat mooier:)

Ik weet niet, maar als je een topic begint over een verkooppunt is het eerste wat ik zou neerzetten het adres en eventueel de website. Lijkt me wel relevant. Misschien is dan niet 'mooi' maar je hoeft je niet rot te zoeken in het topic naar een adres o.i.d.

Gaan er nog mensen na deze winkel toe?

Heb afgelopen jaren er elk jaar vuurwerk gekocht en elke keer weer genoten van t vuurwerk. De klantvriendelijkheid is er nog steeds. Website is wel even wennen.

Op 27 december was er een speciale klantenavond, zijn er nog mensen na toe geweest?

2 paar foto's van die avond:

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151227-1.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151227-2.jpg

Vandaag mijn vuurwerk wezen ophalen, hierbij de foto's:
Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-1.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-2.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-3.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-4.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-9.jpg

Daar kreeg ik m'n vuurwerk xD
Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-7.jpg

Frans-Mulder-2015-Fotos-van-151229-6.jpg