[Fotos] Vlissingen Bouleveart Azuma Sail

kevin

Banned
Hallo,

Vanavond weer naar een show geweest in Vlissingen.
Het was een leuke show met veel variatie in de show.
We hebben candles, salutes, waterbommen en veel grote kalibers voorbij zien komen!
De show begon al goed met een aantal salutes waarna er een salvo werd geschoten en de show begon.
Enkele prachtige bommen gezien met blink tot in het water en mooie cambodja willow en ik heb volgends mij zelfs single shots gezien!
De waterbommen waren echt de uitspatter, dat kon je ook wel horen aan de reacties van het publiek!
Wederom met een lekkere salutesalvo de show afgesloten.
Het was een leuke show!

Hier wat fotos:

azuma_vlissingen_sail12.jpg

azuma_vlissingen_sail29.jpg

azuma_vlissingen_sail33.jpg

azuma_vlissingen_sail45.jpg

azuma_vlissingen_sail65.jpg

azuma_vlissingen_sail56.jpg

Alle fotos zijn te bekijken op: http://www.pyroteam.net/fotoalbum/thumbnails.php?album=26

Groetjes Kevin

Laatst bewerkt:
Show begint net als gister om half 11.

3-4-5-6-8 inch shells ( chinees en spaans )
18 X watershels 4"
2,5 "en 4" blokken.
4"clilinder shells
beko waaier modules
candels
3" en 4" saluuts

Erg jammer dat ik dit niet eerder wist. Ik ga vanavond naar een show in Oldenzaal, maar als ik dit eerder wist was ik zeker hier heen gegaan.
Zitten erg leuke spullen tussen zo te lezen.
Ben benieuwd naar foto's of film als dier er komen.

Erg mooie foto's Kevin. Vooral die foto met die watershells vind ik helemaal geweldig. Hoe is jou de show zelf bevallen?
Was het een goede show en is er gefilmpt?

Prachtige foto,s heb je gemaakt Kevin (Pyroteam)
Ik heb alle 68 foto,s bekeken en onderstaande foto vind ik het allermooist
Copywrights uiteraard bij Pyroteam
De foto van de Cambodja willow welke is dat?

24/08/07 | Spetterend vuurwerk op tweede dag Sail

VLISSINGEN - In Vlissingen is vrijdagavond als afsluiting op de tweede dag van Sail De Ruyter even na 22.30 uur een spetterend vuurwerk losgebarsten.

Rond de Vlissingse skyline was het behoorlijk druk. Ook in de omgeving zochten mensen een plekje op om van het spektakel te genieten.

De organisatie verwacht in totaal 200.000 toeschouwers. De verkeersdienst van de ANWB heeft vrijdag aangegeven daardoor op de Zeeuwse wegen de nodige drukte te verwachten.

Het evenement duurt nog tot en met zondag. Dan is ook het hoogtepunt: een grote vlootschouw voor de kust. Het programma vindt u op www.400jaarmichielderuyter.nl.

Bron: http://www.hvzeeland.nl/nieuws

Op de foto van Moontan zijn spaanse 6 inchers te zien. ( paarse flimmers )

Mooie foto's kevin. en de singelshots die jij denkt gezien te hebben waren de beko waaier modules. ( toppers ) deze zul je ook zien op Paleis 't Loo

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan