RedBaron
Pyroworld
het afgelopen weekend zijn we eens afgereisd naar Recklinghausen. Dit voor een show op muziek bestaande uit alleen klein kaliber professioneel (duits) consumtenten vuurwerk en PSE verzorgd door Fireworks Europe.
We zijn eerst richting Emmerich gegaan naar het privé adres van Hayo om daar verder te reizen naar Recklinghausen. We konden daar nog rekenen op een BBQ maar aangezien we laat waren door andere omstandigheden zat dat er niet meer in.
Eenmaal aangekomen in Recklinghausen bleek het om een feest te gaan de Ruhrfestspiele. Dit feest met allerlei activiteiten en optredens duurde naar wat ik begreep een 2 weken met iedere dag activiteiten
Wat fotos:
Het vuurwerk stond opgesteld achter de borden op kleine stijgers.
De fraai bestickerde nieuwe bus van Fireworks Europe
Het was een leuke show die goed op de muziek geschoten werd vond ik zelf
natuurlijk heb ik ook gefilmd, en deze video kun je dan ook *HIER* downloaden.
Veel kijk plezier!
We zijn eerst richting Emmerich gegaan naar het privé adres van Hayo om daar verder te reizen naar Recklinghausen. We konden daar nog rekenen op een BBQ maar aangezien we laat waren door andere omstandigheden zat dat er niet meer in.
Eenmaal aangekomen in Recklinghausen bleek het om een feest te gaan de Ruhrfestspiele. Dit feest met allerlei activiteiten en optredens duurde naar wat ik begreep een 2 weken met iedere dag activiteiten
Wat fotos:
Het vuurwerk stond opgesteld achter de borden op kleine stijgers.
De fraai bestickerde nieuwe bus van Fireworks Europe

Het was een leuke show die goed op de muziek geschoten werd vond ik zelf

natuurlijk heb ik ook gefilmd, en deze video kun je dan ook *HIER* downloaden.
Veel kijk plezier!