Foto's van 5" EPM Salute gezocht

Is er helemaal niemand?

Als mensen anoniem willen blijven kunnen ze ook naar mij toe PM-en, dan post ik ze wel voor RaZiel.

Niet veel aan te zien is gewoon italiaanse cylinder shell zoals we italiaanse cylinders shells kennen.

En als al iemand een foto ervan heeft gaat ie die echt niet posten als die verstandig is...
Het is geen rotje ofzo:rolleyes:

Silverblitz heeft wel gelijk.
Het is gewoon dezelfde standaard plastic shell vorm als de 3 inch versie.
Alleen dan 5 inch.

haha helemaal fout cigarman... hij is niet van plastic. van karton, bruin, en je voelt de omwikkelde touwtjes onder de buitenste laag
en hij heeft lang niet dezelfde vorm, hij is in verhouding veel korter

Laatst bewerkt door een moderator:
haha helemaal fout cigarman... hij is niet van plastic. van karton, bruin, en je voelt de omwikkelde touwtjes onder de buitenste laag
en hij heeft lang niet dezelfde vorm, hij is in verhouding veel korter

Hmm dat wist ik dan weer niet.
Maar alsnog bedankt voor de omschrijving....

vuurwerkillegaal2008-2009002.jpg

dit is een 3".
foto lever ik t.z.t. wel, de wouten hebben mijne in beslag genomen en sturen me de foto's toe...

Dat leek mij inderdaad ook. Er stond echter bij de beschrijving dat het een 5" zou zijn.

Ik hoop voor je dat jij de foto's van de exotische shells nog mag ontvangen. Dat is namelijk wel erg ongebruikelijk, maar dat was jouw collectie ook :D

gisteren m'n telefoon en computer opgehaald. foto's krijg ik inderdaad niet meer. bij domeinen fotograferen ze niet meer, het werd direct gedetermineerd :(.
gelukkig heb ik nog een foto van de 5" epm op m'n oude telefoon. zal ik zo snel mogelijk op internet gooien!

zooow, super shell zo te zien!
de epm is een stuk korter in verhouding. voor de rest bijna hetzelfde idd. maar hij is geen 125mm, maar 130!
de 125mm weco blitzknall heb ik nooit op de lijst van weco zien staan overigens!
thanx 4 sharing...:)

Back
Bovenaan