Foto's met Canon HV20 gemaakt bij Mantel tweewielers te Arnhem

pyromaniac

VWC lid
Hey, heb sinds 18 dec 2007 nieuwe video camera: Canon HV20

en ging ff langs bij een lokale dealer waar ik nog niet geweest ben en heb wat foto's geshooted hier alvast de 3 mooiste foto's (3,1MP foto's):

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG

42.JPG

43.JPG

44.JPG

45.JPG

46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG

54.JPG

55.JPG

56.JPG

Groeten,
Pyromaniac

Mooie foto's Pyromaniac!
Altijd leuk die dummy's!:D
Goede kwaliteit foto's!
En zie ik daar nou de oldskool maxipijl!!?:thumbup:

:bye::bye:

ja je ziet inderdaad de oldskool maxipijl :)

en verder de foto's zijn momenteel offline wegens onze server waarschijnlijk kapotska is en wordt dus nu vervangen door een betere en snellere server dus we hopen vandaag nog weer online te zijn.

Groeten,
Pyromaniac

ja je ziet inderdaad de oldskool maxipijl :)

en verder de foto's zijn momenteel offline wegens onze server waarschijnlijk kapotska is en wordt dus nu vervangen door een betere en snellere server dus we hopen vandaag nog weer online te zijn.

Groeten,
Pyromaniac

Nou ik was net op tijd om de foto's te kijken!:p
Maar hopen dat het weer online gaat idd.
Maar leuk dat ze daar nog de Oldskool maxipijl verkopen!:cool:
Zie je niet zo veel meer, ik weet hier in mijn omgeving geen 1 winkel die oldskool maxipijl verkoopt.

Leuke foto's maar een film camera is niet om foto's te maken wat je ook wel kan zien de foto's zijn zwaar ruk kwa kleur vooral wanneer er veel daglicht bij komt

Leuke foto's maar een film camera is niet om foto's te maken wat je ook wel kan zien de foto's zijn zwaar ruk kwa kleur vooral wanneer er veel daglicht bij komt

Ja, idd maar ze zijn mooier, dan mijn foto's! :p

Is die site weer offline? de foto's doen het weer niet bij me!
EDIT: Hij doet het weer

Laatst bewerkt:

de kleur lijkt erg ruk maar komt omdat ik de kwaliteit van de foto's op hoogste niveau heb staan daardoor komt het zo over ;)

zal de kwaliteit instellingen aanpassen waardoor de foto's natuurlijker overkomen :)

Groeten,
Pyromaniac

onze site ligt weer down,

dus heb ik maar tijdelijke hosting ff gefixed: http://84.243.253.101/~crazyfirew/

dus de foto's kunnen weer vollop bekeken worden daar en de films.

hopelijk wordt de server van ons snel gefixed want wordt strondziek ervan.. dat het precies richting eind december moet gebeuren :angry:

Back
Bovenaan