Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was een spannende zoektocht! Maar na een half uur met de vrouw in de auto te hebben gezeten toch gevonden!Bekijk bijlage 1813826
Haha! Waar was wel ff de vraag, want via Google maps kreeg ik het niet gevonden. Toen maar de auto ingestapt en een leuk ritje gemaakt! “Kijk daar is die flat!” zei mijn vrouwtje! Die vond het allemaal misschien nog wel spannender dan ik!Ik zei het al in de chat, ligt in Huissen![]()
Thanks, en die snap ik! Toen ik las dat ie in Huissen lag kon ik het niet laten om te starten met de zoektocht! Ook leuk om bij jullie in de winkel terecht te komen! Tot snel!Gefeliciteerd! Stiekem toch gehoopt dat het iets langer zou duren.![]()
Breng hem een stuk naar het noordenMocht je nou dit topic elke dag checken of de Vuurwerkstok al verplaatst, aankomend weekend gaat ie weer een plekje vinden!
Zullen we die stok gewoon eens brengen naar Holland!Bteng hem een stuk naar het zuiden![]()
precies, gooi hem maar in de regio Alkmaar of Heerhugowaard. Niet naar Haarlem daar woont alleen maar tuigZullen we die stok gewoon eens brengen naar Holland!![]()