Forse vuurwerkvangst in Eindhoven

Gygabyte

VWC lid
(Novum) - In een schuur in Eindhoven heeft de politie woensdagmiddag ruim 1800 kilo vuurwerk aangetroffen na een anonieme tip. Er zijn geen aanhoudingen verricht.

Agenten troffen rond 13.00 uur dozen met honderdduizendklappers aan in de schuur op de Borneolaan. Vanwege explosiegevaar is het vuurwerk direct in beslag genomen om te worden vernietigd. De politie sluit niet uit later nog mensen aan te houden.

http://binnenland.nieuws.nl/575908/forse_vuurwerkvangst_in_eindhoven

Vond nog een iets uitgebreider stukje;
-----
De politie heeft woensdagmiddag om 13.00 uur een grote hoeveelheid vuurwerk aangetroffen in een schuur op de Borneolaan.

De politie had via Meld Misdaad Anoniem een tip gekregen dat in de schuur illegaal vuurwerk lag opgeslagen. Na verder onderzoek is de politie daar vanmiddag binnen gegaan. Er werden inderdaad dozen met zogenoemde honderdduizendklappers aangetroffen. Volgens een eerste schatting gaat het om ongeveer ruim 1800 kilo vuurwerk. Dat is vanwege het explosiegevaar direct door de politie in beslag genomen en zal worden vernietigd. Bij de actie vanmorgen werd niemand aangehouden. De politie doet verder onderzoek naar het aangetroffen vuurwerk en sluit eventuele aanhoudingen daarbij niet uit.
-----
http://www.localpoint.nl/crimereports/40260/

Dappere mensen om Meld Misdaad Anoniem in te lichten :angry:, oftwel ik vindt het zo hypocriet om dit te doen. Kijk dat je bij bepaalde dingen de politie inlicht okay, maar bij dit .......:frusty:

Dat komt omdat jij een freak bent.:wink:
Je vindt het hypocriet dat mensen de anonieme tip lijn bellen om door te geven dat iemand vuurwerk heeft maar je vind het wel goed dat je de anonieme tiplijn belt voor andere dingen?

Dat komt omdat jij een freak bent.:wink:
Je vindt het hypocriet dat mensen de anonieme tip lijn bellen om door te geven dat iemand vuurwerk heeft maar je vind het wel goed dat je de anonieme tiplijn belt voor andere dingen?

Dan bedoel ik als een stel idioten hier bij wijze van spreken bij een schoolplein harddrugs zouden staan te verkopen, duhhhh en dan zou ik nog niet bellen maar er eigenlijk eerst zelf een praatje gaan maken.

Ja maar niet iedereen is een freak,iedereen vind altijd bijna alles kunnen als het om vuurwerk gaat, maar er zijn ook genoeg mensen die een hekel aan vuurwerk hebben. ook ik vind het laag dat mensen de anonieme tip lijn bellen.
Maar als hier 1800 kilo naast zal liggen zal ik ook niet staan te springen.

Eindhoven de gekste!!

Iedereen kent die filmpjes wel op you tube misschien heeft dat met elkaar te maken.

Maarja 1800 kg is niet mis:wink: toch zonde van het vuurwerk dat nu "vernietigd "word.

Eindhoven de gekste!!

Iedereen kent die filmpjes wel op you tube misschien heeft dat met elkaar te maken.

Maarja 1800 kg is niet mis:wink: toch zonde van het vuurwerk dat nu "vernietigd "word.

Ja idd. Een van de mooie Eindhoven filmpjes van 12" shells ...
Maar vindt het toch laag dat mensen gelijk bellen, eerst zelf oplossen want hier los je helemaal niks mee op.

Maar vindt het toch laag dat mensen gelijk bellen, eerst zelf oplossen want hier los je helemaal niks mee op.

Zelf oplossen?
"Ja, hallo buurman. Ik ben niet zo blij met die twee ton vuurwerk naast m'n huis. Kun je het niet effe afsteken?"

Hier los je niks mee op? Nou, ik denk anders dat het probleem binnen 48 uur verholpen was! Niets zo snel als de politie met dit soort dingen.

Back
Bovenaan