Forcefull

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 4284
Artikelnaam: Forcefull
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 37
Effectomschrijving: red to silver to golden glitter willow
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €.72,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Force_Ful_4248BS.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben heel erg benieuwd naar dit product Fred!

De effecten klinken erg vet want willow is 1 van mijn lievelingsseffecten :rolleyes:
37 schots, ik ben erg benieuwd naar de verdere info.

Hardix is dan ook nog eens 1 van mijn lievelingsmerken ook vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.
En mijn vaste dealer waar ik altijd kom verkoopt ook Hardix dit jaar had je op alle Black Smith Collection producten dacht ik 15% korting.

Bedankt voor het delen van de info. Fred ben benieuwd naar de rest :bye:

Ik ben heel erg benieuwd naar dit product Fred!

De effecten klinken erg vet want willow is 1 van mijn lievelingsseffecten :rolleyes:
37 schots, ik ben erg benieuwd naar de verdere info.

Hardix is dan ook nog eens 1 van mijn lievelingsmerken ook vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.
En mijn vaste dealer waar ik altijd kom verkoopt ook Hardix dit jaar had je op alle Black Smith Collection producten dacht ik 15% korting.

Bedankt voor het delen van de info. Fred ben benieuwd naar de rest :bye:

Geen dank, binnenkort weer naar Hardix toe en krijgen we ongetwijfeld meer info
:bye:

cool dat er zo vroeg al info is. echt geweldig. ben benieuwd naar dit product. verwacht wel een mooie 500 grammer. hardix is kwa 500 grammers wel goed.

Volgens mij is ie hetzelfde als de Dessert Eagle, alleen véél duurder:angry:

Dessert Eagle: 37 shots 490 gram red/silver golden glitter willow hoogte +/- 35 meter.

Forcefull: 500 gram 37 shots, red to silver to golden glitter willow hoogte +/- 35 meter.

Ik zou maar wachten tot het filmpje, en aan de hand daarvan oordelen. Want Hol verkoopt beide cakes, en de Dessert Eagle zal dit jaar in de aanbieding zijn, kan je een hoop geld gaan schelen:bye:

Prijzen van Hol:

Forcefull: €72,50:shocked:
Dessert Eagle: €49,50:shocked::shocked:

You do the math:bye:

Laatst bewerkt:
Artikelnummer:
4248BS

Kartoninhoud:
3/1

Categorie:
Black Smith Collection

Hoogte:
35 meter

Afmeting:
26 cm hoog

Kruitgewicht:
500 gram

Omschrijving:
een 36 shots cake, red glitter willow, golden glitter willow, silver glitter willow

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan