Fop en Schertsvuurwerk.

Hai
Ben vorige week in leiden geweest in deze zaak. www.feest-vuurwerk.nl
Was heel gezellig zeker nog 3 kwartier lopen leuten onder het genot van een bakje koffie.

Alles wat op de site staat was er gewoon.
Nu alleen de jumbo morning glory's niet want heb alle 35 pakjes gekocht ha ha .
Maar de eigenaar Wim heeft ze direct waar ik bij was al weer nieuw besteld.
Het feest vuurwerk hang netjes uitgestald.
Tevens is er in deze zaak een tattoo en piercing studio en een internetbedrijf en een drukshop heb dus ook gelijk een shirtje laten drukken, Tja was er nu toch ha ha

Wim vertelde mij dat vanaf ongeveer volgende week het assortiment wordt uitgebried met party shooters tot ongeveer 90 cm groot.
Allen werkend op co2 dus wordt dan binnenkort weer een ritje naar leiden.

Kan dus alleen maar zeggen een AANRADER !!!

Gegroet Allemaal Jan

Laatst bewerkt:
ik was ook in zoiets zaak en die man zij het mag niet verkocht worden:bonk: ik zij dag:bye: het is kinder vuurwerk nee zei hij alleen de officiele vuurwerkverkoop dagen:bonk:

Hahaha wat en grapjas, maarre hoe oud ben je dan ? Als je jonger dan 16 bent dan kan ik me wel voorstellen dat hij met zon smoesje komt, alleen maar om jou te misleiden. Nu heb ik nog maar een vraag. Hoe steek je rooktabletten aan ? Gewoon met aansteker of? :bye:

Hahaha wat en grapjas, maarre hoe oud ben je dan ? Als je jonger dan 16 bent dan kan ik me wel voorstellen dat hij met zon smoesje komt, alleen maar om jou te misleiden. Nu heb ik nog maar een vraag. Hoe steek je rooktabletten aan ? Gewoon met aansteker of? :bye:

we zijn inmiddels een maand verder. maar beter laat dan nooit he.
ik heb zelf ook ooit eens een rooktablet gehad die steek je gewoon aan zit geen lont aan ofzo.. beetje het zelfde spul als van dat wier rook, het gaat gloeien en er komt dan zo rook pluim van af die blijft hangen, je heb ze ook met verschillende geuren,kleuren, en verschillende maten

Heeft hier ooit iemand in de asbak in de kroeg gedaan om grappig te zijn, nou die rook slaat op je adem, heel de kroeg is naar buiten gevlucht, echte rommel die dingen.

we zijn inmiddels een maand verder. maar beter laat dan nooit he.
ik heb zelf ook ooit eens een rooktablet gehad die steek je gewoon aan zit geen lont aan ofzo.. beetje het zelfde spul als van dat wier rook, het gaat gloeien en er komt dan zo rook pluim van af die blijft hangen, je heb ze ook met verschillende geuren,kleuren, en verschillende maten

Oke bedankt :bye:

@ Roel ::bonk:

Back
Bovenaan