Foolish

Torrr

VWC lid

Artikelnummer: 5209
Artikelnaam: Foolish
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 40 schots
Effectomschrijving: Heldere staarten met crackling effect die gevolgd worden door blauwe boeketten en een felle finale van 5 schoten.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 50,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

NB : Er worden er twee tegelijk geschoten.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt:
Toch is dit ook weer een effectomschrijving die mijn interesse wekt.
Heldere staarten en blauwe boeketten.. die crackling had van mij niet gehoeven, maar in combinatie met blauw kan ook dat nog wel mooi zijn!

Vind het een prachtige cake, blauwe boeketten met zilveren spinning tails kan niet fout gaan. Helaas vind ik de prijs wat aan de hoge kant.

Doet me denken aan de versie van Crossette King (lidu B&W)
Die had ook zo'n mooie spinning tails met blauwe boeketten.
Naar mijn mening nog steeds de beste pot met spinning cakes, maar was helaas veranderd.
De prijs is wel wat te hoog, daarom ben ik voor de Fire Emblem gegaan.

Deze cake deed me gisteravond sterk denken aan de Tweelingen van Marijn, welke ik ook had. Alleen mis ik bij de Foolish het mooi "hummerachtige" geluid van de spinners. Ik hoop dat de Kruiterij dit specifieke geluid nog aan deze cake toevoegt om het echt een absolute topper te maken. De tijdsduur van deze cake is overigens dik in orde en effecten eveneens.

De bovenstaande 2 films bevestigen mijn mening over deze cake, wat een prachtige cake. Heldere goede spinning tails naar een mooi blauw boeket.

Heb deze vorig jaar niet aan kunnen schaffen, maar dit jaar staat hij alvast op de lijst. :)

Het is dat Shinji hier in een ander topic naar verwees, anders was deze nooit onder ogen gekomen. Deze bak ziet er goed uit. Mooie spinners naar blauw zo te zien. Grote versie van de oude 8s potjes van B&W.

Goed gevonden BKV!

Back
Bovenaan