Folder Hollandivani 2009

maar waarom zou je het dan niet kopen voor die prijs komt dat omdat ze de merken niet verkopen die jij zou willen of wil je er niet zolang voor in de rij gaan staan?

Ik heb het er niet voor over om zolang in de rij te staan, er zijn maar enkele potten die ik van dat merk wil dus dan ga ik niet helemaal naar Beverwijk. En de merken die ik heb dit jaar kostte mij ook veeeeel minder als dat jij moet betalen.

Het merk opzich zal niet zo slecht zijn maar nee, maar als je vind dat je waar voor je geld heb en bij andere merken geen korting heb bijv. snap ik dat je daar heen ga.

Maarja veel succes in die kou zolang :p

ja bedankt ik krijg dan geen korting van de winkels zoals jij dan wel misschien wel krijg dus ik moet helaas in de kou staan maar hoop wel met mooi spuil ook voor minder geld dan bij de echte winkels

zou het dit jaar weer zo goedkoop zijn ?

vorig jaar vond ik best goed
maar zou het gewoon zelfde kwaliteit als kapper cor hebben ?

ik woon in heemskerk dus

Is van een andere importeur, dus valt niet echt te vergelijken. Kings Collectie is omlabeling van Vuurwerkland Collectie en dat bevalt me wel. Van de paketten die ik 2 jaar geleden had was ik zeer verbaast. Het grootste pakket (Kings 4, zie topic) was ik echt verbaast over, hele mooie cakes!

Uiteraard zullen ze weer gaan stunten. Alleen voro de kleine dingen moet je echt niet heen gaan.

Is van een andere importeur, dus valt niet echt te vergelijken. Kings Collectie is omlabeling van Vuurwerkland Collectie en dat bevalt me wel. Van de paketten die ik 2 jaar geleden had was ik zeer verbaast. Het grootste pakket (Kings 4, zie topic) was ik echt verbaast over, hele mooie cakes!

Uiteraard zullen ze weer gaan stunten. Alleen voro de kleine dingen moet je echt niet heen gaan.
\

heey ruben:D
ga je dit jaar nog heen want anders wil k wel mee naar swarte:wink:
laats

Folder 2009 staat online!

http://www.hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2009.pdf

hollandivani-vuurwerk2009-advKlein.gif

Ik heb daar inderdaad nog nooit controle gezien. Mocht er controle zijn dan is de boete voor het verkooppunt, maar als ze er op gaan controleren kopen mensen veel minder vuurwerk (voor zon lage prijs ben je al snel op de 10KG) dus is het afwegen.

Ik ben daar 2 jaar geleden ook weg gegaan met veel te veel vuurwerk waardoor ik mijn vader nog uit bed had moeten bellen (stond daar om half 7 buiten) om met de auto langs te komen.

als je goed lees dan zeg ik niet welk merk maar verwijs ik naar een eerdere mening van MEK en niet het merk dus weet niet wat je nu alle maal bedoelt en ik zeg ook niet dat ze helemaal top zijn ik vind het alleen echt interessant dat het zo goed koop is

Zou je misschien leestekens willen gebruiken, ben niet zo'n puzzelfanaat!

Back
Bovenaan