Fluit met effect ?

S88

VWC lid
Beste liefhebbers,
Ik vroeg mij af of er nog cake’s/compounds/waaiers bestaan die fluiten met daarna een grote effect 🤗
Hoor natuurlijk graag van jullie 🥳

Valk - Howl

Maar ik denk dat je in dit topic wel wat inspiratie kan vinden:

• Like
Waarderingen: S88
Die Rebel 2.0 wil ik dit jaar wel hebben. 🤩 ook enig idee waar we die kunnen halen?
Ik heb is via de site van hello vuurwerk 5 dealer sites aangeklikt die hello verkopen,maar geen 1 heeft m in het assortiment zitten.
Wat is er dan met dat product aan de hand als 5 dealers willekeurig gekozen door heel het land het niet hebben ??
(althans hun site zegt van niet)

Ik heb is via de site van hello vuurwerk 5 dealer sites aangeklikt die hello verkopen,maar geen 1 heeft m in het assortiment zitten.
Wat is er dan met dat product aan de hand als 5 dealers willekeurig gekozen door heel het land het niet hebben ??
(althans hun site zegt van niet)

Uitverkocht of teveel risico.

teveel risico ga ik vanuit ,meen dat zelfs de monster phoenix al als 1.1 (adr) werd geclasificeerd in duitsland ,dus dan valt Nederland zo wie zo af ,rebel vergelijkbaar vrees ik

Ik hoorde dat die met kooi binnen gekomen waren en dat mag niet meer. Dus sommige durven niet te verkopen en sommige halen volgens mij gewoon die kooi eraf en verkopen het dan
Maar ben ook benieuwd of het lukt uiteindelijk deze te bestellen 😅

Uitverkocht of teveel risico.

Dat klinkt aannemelijker als uitverkocht,want in dat geval zouden ze er maar een paar naar NL gestuurd moeten hebben om dat te veroorzaken.
Er zijn niet heel veel items (geweest) in grote getalen verscheept naar NL, die ineens overal in het land massaal uitverkocht geraken.
Ik had werkelijk dealers ,vooral de grotere eruit gepikt,over heel het land uitgesmeerd,dan moet het wel gek gaan wil er dan iets uitverkocht zijn in heel NL :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan