Flashing Parachute [Uitloop]

Artikelnummer: NL102
Artikelnaam: Flashing Parachute
Aantal Schoten: 19sh
Effectomschrijving: stroboscooplichtjes komen aan een parachute naar beneden.
Stijghoogte: +- 20 m
Richtprijs: €25,-
Verpakkingseenheid: 6/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Bedankt voor het plaatsen van dit filmpje.

Ik vind het een enorm gaaf product al blijven de effecten aan de parachutes niet erg lang branden.

Weet iemand hoeveel cakes er tegelijk werden ontstoken in dit filmpje?

erg gaaf ja ik ben ook wel een fan van Parachute producten vroeger toen ik nog een jaar of 11/12 was,zag ik ook altijd parachute's in de lucht op oude jaars avond, ik ben van mening dat ze er toen veel meer waren als nu.
ook ging ik de volgende dag altijd op zoek naar die parachute's die op de grond lagen. helaas dat bij deze parachute het effect niet echt lang blijft hangen, maar het is wel gaaf dat er weer zo'n produkt is

Bij Original zelf (in Olen dus) moet deze 20 euro kosten als ik het goed heb. Is trouwens precies dezelfde dus dit topic zou je ook in illegaal aan kunnen maken. Beiden voldoen dus nu aan de wetgeving, prima product dus. In Nederland heb je ook parachute potten gehad, maar ook altijd zo duur. Volgens mij had je vroeger Midnight Parachute van Royal Class.

Ik vind het een leuk product, alleen wel relatief duur met 20 en 25 euro. Jammer dat dergelijke producten niet iets goedkoper zijn anders had ik deze met grote waarschijnlijkheid wel aangeschaft.

Je bent de man uit de straat hoor met dit product! Haha niemand zal zo iets verwachten dat ken ik garranderen!

Heb deze gezien met de demo en ik vond het wel een heel apart product. Mooie heldere kleuren lichtkogels. Ook een heerlijk tempo, nadeel is alleen dat je er wel minstens 2 moet schieten wil je een echt leuk effect hebben.

Heb deze gezien met de demo en ik vond het wel een heel apart product. Mooie heldere kleuren lichtkogels. Ook een heerlijk tempo, nadeel is alleen dat je er wel minstens 2 moet schieten wil je een echt leuk effect hebben.

Was de brand duur van de lichtkogels aan de parachutes een beetje goed of niet?
Ik vind dit een heel leuk product om in een consumenten showtje te verwerken per 2 of 3.

:)

Tsja , mijn neefje van 10 jaar was gisteren ook mee met mij .
Hij was helemaal door het dolle heen van dit blokkie !
De lichtkogels blijven (volgens mijn inschatting) zo.n 6-8 seconden branden.
Niets voor mij, maar wel een heel apart blok hoor !!

Neefje is de 29e jarig , en mekkie geeft hem deze als verjaardagskado.

Ouders .... kinderen van 10=12 jaar zijn helemaal weg van dit TOP produkt !!

Erruggg leuk ding hoor !!

Cheers:bye:
Mek

Was de brand duur van de lichtkogels aan de parachutes een beetje goed of niet?
Ik vind dit een heel leuk product om in een consumenten showtje te verwerken per 2 of 3.

:)

Ja, is op zich wel bruikbaar hoor. Ik zou zeggen kijk de films even na. Het zou kunnen zijn dat de duur net niet aan je verwachting voldoet.

Ik had hele hoge verwachtingen van deze cake,deels zijn die waargemaakt. Maar als je die lantaarnpotjes uit Valencia hiermee gaat vergelijken, vallen ze qua brandtijd vies tegen. Wat m'n "oude"vuurwerkhart wel weer sneller deed kloppen, waren de echte parachutes, die je nog vaag zag dalen.

Het is al heel wat, dat er weer eens Parachute pot op de markt verschijnt, die langer branden dan een halve seconde.
M'n oude vuurwerkhart ging hier weer sneller van kloppen

Mijn toch ook al behoorlijk oude vuurwerkhart werd hier niet blij van. Ik vond deze pot echt helemaal niks, zeker niet tussen al dat geweld van afgelopen zondag. Maar ik moet daar eerlijk bij zeggen dat ik de oude parachutepijlen ook nooit leuk gevonden heb.

Mijn toch ook al behoorlijk oude vuurwerkhart werd hier niet blij van. Ik vond deze pot echt helemaal niks, zeker niet tussen al dat geweld van afgelopen zondag. Maar ik moet daar eerlijk bij zeggen dat ik de oude parachutepijlen ook nooit leuk gevonden heb.

Bij mij was het al niet anders Cass !!
Maar je moet toch toegeven dat de jeugd van 10 tot 12 dit fantastisch vind?
Lichtkogel aan een parachute.....werkelijk mijn neefje vond dit helemaal toppie.
Het zal geen hardloper zijn, en ik ga onderhandelen de 29e over de prijs.
Heel erg leuk bakkie voor de jeugd !!! Maar 25 euro.....?? Net ff teveel

Cheers:bye:
Mek

vroeger was ik altijd verbaasd over die rode parachutjes die over de straat vlogen en maar bleven branden, later kwam ik erachter dat dat noodsignaal parachutjes waren voor op bijv. een boot. dit "vuurwerk" vind ik tot op de dag van vandaag super, maar deze cake doet me daar als eerste echt een beetje aan denken. leuk hoor met al die verschillende kleuren die nog best lang blijven branden. ik zou deze graag in mn collectie willen hebben dit jaar.

nog een filmpje: http://www.freakpyromaniacs.com/movies/consumenten/zenanl2007/flashing_parachute_zena_nl.wmv

Laatst bewerkt:
@rob1976
Vroeger had je niet alleen de seinparachutes, maar waren er ook vuurwerkversies die lekker lang bleven hangen. Zowel in de vorm van een singleshot of een vuurpijl, als met een cake. 8 tot 12 seconden was geen uitzondering. Ik heb zelfs een keer een grote Duitse "fallschirmrakete" gehad, waarbij het bengaalse vuur zeker 20 seconden aanhield.

Goed, die tijd ligt ver achter ons en kijkend naar hetgeen we nu kunnen kopen moet ik zeggen dat deze cake van Herlat het uitstekend doet! Afgelopen jaar had ik er 1 in de straat afgestoken, vlak na een geweldbak. De respons was zeer goed. Dit jaar staan er twee van deze cakes op mijn wishlist. 10 meter ertussen en simutaan schieten. Genieten :cool:

Cameo

Back
Bovenaan