Flashing Flowers [Uitloop 2017]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SD-01
Artikelnaam: Flashing Flower
Bruto Gewicht: 2880 gram
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Crackling tail to Ti-flower willow with white glitter.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 12 x 12 x 15cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 19,95 (2015 & 2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

sd-01_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:

Met een verkoop prijs van 19.95 is dit misschien wel de prijs topper voor 2015.

Ben totaal niet van de crackling. Verklooien de boeketten. Er is altijd een maar. Bij deze dus ook. Want crackling staarten vind ikkuh dus wel leuk. Een prachtige cake dit. 19.95 een prijs waar ik helemaal gek van wordt. Want dit zijn de prijzen die ik max wil uitgeven. Dus Evolution dit is een topperrrrr.

Mooie crackling staarten, betaalbare prijs en mooie cake. Eens kijken of we die in Huizen :p tegenkomen!

Prijs topper voor 2015??

Het is een leuke pot met een leuke prijs! Maar gelijk een prijs topper? In mijn ogen zal het wel naar een euro per schot moeten gaan om kans te maken op een prijs topper!

Wel een leuke cake met een goed en uniek effect.

Groet

Erg leuke cake! Ti-flower willow is een mooi effect,wel een goede combi,met white glitter. :D Zet hem op de wish list!

Betaalbaar? Gewone prijs toch voor 240gr/16sh? Is in 500gr versie €40. Betaalbaar dus :p Mooie cake hoor, goed uitgewerkt, niks mis mee.

Volgens de omschrijving moet er een crackling tail inzitten, die zie ik niet op de video. Zit dit wel in de productie?

Viel helaas wat tegen.. Ik miste de harde crackling in de boeketten zoals op de video, hoewel deze er volgens de omschrijving ook niet in zou zitten? Was het gewoon net niet, maar goed is ook geen dure cake.

Back
Bovenaan