Flashback *gratis potje*

Bedankt voor het filmpje.:cool:
Ik heb hem ook hier staan, heb hem gekregen aangezien mijn moeder vaste klant was.. Was aan het twijfelen om te bewaren tot 12 uur, maar dat ga ik toch niet doen aangezien we al genoeg hebben en dit kleine boeketjes zijn.
Nogmaals bedankt dat je dit nu al gepost hebt, nuttig in mijn besluit!
:bye:

Bedankt voor het filmpje.:cool:
Ik heb hem ook hier staan, heb hem gekregen aangezien mijn moeder vaste klant was.. Was aan het twijfelen om te bewaren tot 12 uur, maar dat ga ik toch niet doen aangezien we al genoeg hebben en dit kleine boeketjes zijn.
Nogmaals bedankt dat je dit nu al gepost hebt, nuttig in mijn besluit!

graag gedaan :)

we hadden deze potje 2x dus mijn broer heeft zijne al afgestoken ik heb mijne nog ff bewaard :)

zo hebben de Nitro ook 2x :) haha

Groeten,
Pyromaniac

leuk potje en goed gefilmt pyromaniac , maar om hier nou 'n appart topic voor te maken dat vind ik 'n beetje overbodig .

Nou hij post tenminste nog een filmpje en er komen nog misschien nog wel meer toch:wink:

Laatst bewerkt:
leuk potje en goed gefilmt pyromaniac , maar om hier nou 'n appart topic voor te maken dat vind ik 'n beetje overbodig .

bedankt je voor je commentaar

maar dat je perse moet zeggen dat overbodig is om apparte topic voor te maken vindt ik overbodig omdat veel mensen deze potje gratis hebben gekregen en de effecten van potje alvast konden bekijken voor hun hun potje konden afsteken ;)

Denk daar maar eens aan ;)

Groeten,
Pyromaniac

Om dit topic te openen is zeker erg handig geweest.:)
Je had het misschien in het Lesli 'algemeen' gedeelte kunnen posten, maar dit is ook goed geweest.
Ik had hem zelf afgestoken met het idee dat de peony's erg klein waren. Valt wel mee hoor! Was groot genoeg. Leuk potje, hoewel 13.75 best duur is.

Om dit topic te openen is zeker erg handig geweest.:)
Je had het misschien in het Lesli 'algemeen' gedeelte kunnen posten, maar dit is ook goed geweest.
Ik had hem zelf afgestoken met het idee dat de peony's erg klein waren. Valt wel mee hoor! Was groot genoeg. Leuk potje, hoewel 13.75 best duur is.

vindt €13,75 opzich leuke prijsje voor de 12 shots maar het had inderdaad iets goedkoper gekunt :)

Back
Bovenaan