Fireworksfamily123 & Ibanesz zijn samen: Fireworks Family (YT)

Toffe foto's, bij die laatste actie foto had ik gelijk even een flashback.
Heerlijk plaatje!

Ik heb nog 3 low quality films van een andere hoek ontvangen de filmer filmt leuk om zich heen:

Goed ingepakt maar helaas toch vonkoverslag. Het eindsalvo van 35 stuks sirens salvo en zena shell kit eindknallen.

Een van mijn laatste films. Mijn vuurwerk door Jochem aangestoken om 18:00. Mijn 00:00 show word momenteel bewerkt!

Je ziet onder andere de FU box, het Mega 6 Star assortiment van vuurwerkmania, de Killer instinct. De prachtige rode glitter willows met witte blink komen uit de White Red Rebel. De Gigantische gouden effecten zijn van de Gold Strike.
In willekeurige volgorde:
Black Thunder Box
Tropical Thunder Star Box XL
Taserwall
Golden Thunder
Triple Trouble
Storm Chaser

De black thunder of tropical thunder deed het niet helemaal en is aan het eind nog eens aan het reservelont aangestoken.

De mega 6 star was echt prachtig kwa effectsoort en kleuren.

Bijna vijfentwintig minuten aan diverse soorten vuurwerk. Simpel!

Het project aan het eind is gemaakt met dubbelzijdig tape op een plank waarop allerlei crackling vuurwerk zat. Ongeveer 45 mad riots, 90 stromboli's, de crackling Crystal fontein van cafferata, de Frozen fontein van panda en in de achtergrond verpietert een beetje de jorge crackling fontein.

En hier dan eindelijk de film van mijn show. Dit is tevens de laatste omdat ik voor mijzelf het consumentenvuurwerk voor in ieder geval 5 jaar een hiatus neem om te focussen op mijn studie. Ik ben de afgelopen jaren af en toe dwangmatig bezig geweest met consumentenvuurwerk en de fora. Als dat geen probleem is is het leuk maar helaas is het bij mij niet altijd goed. Daarom ook deze uitbundige show om het 1 keer goed te doen. Verder vraag ik me af of ik na 5 jaar de hobby weer op pak of niet want er verandert heel veel in mijn leven in de laatste jaren... Maar goed on to the show!

De foutjes zijn de vonkoverslag van de fonteinen naar het finalesalvo, de silent trails van royal die maar 1 kant op schiet, een gardenparty met vonkoverslag en een fluitcake die heel laat aangaat tijdens de laatste fonteinen. Dat was eigenlijk een weigeraar. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening!

DE SHOW BEGINT OP 2:17

Wat een topshow zeg! Herken me trouwens ook wel deels in je persoonlijke stukje boven je movie.

Vraagje: welke fluiters heb je nog meer gebruikt in je show naast de rotp en de wicked whistle?

Wat een topshow zeg! Herken me trouwens ook wel deels in je persoonlijke stukje boven je movie.

Vraagje: welke fluiters heb je nog meer gebruikt in je show naast de rotp en de wicked whistle?

Sirens Salvo, Tosch 23 en Tosch 33. En de LETHAL WHISTLE, die in eerste instantie weigerde en tegen het eind ineens toch begon.

Andere fluit achtige geluidjes zaten in de zombie zone, en de wonderland.

Gave show! Heb je een specifieke schietlijst van welke producten?

Uit mijn excel geknipt en geplakt:

Noodfakkel Noodfakkel
BUGANO COLOR

1x Wicked Whistle
1x Sneaky Color
2x C.O.L.O.R.
2x C.O.L.O.R.
2x C.O.L.O.R. 1X SCALA
1x Sneaky Color

1x Crossette 1x Crossette 1x Crossette
4x Crossette 4x Crossette 4x Crossette

1x Cruel Traction 6 cakes a 20sh
2x Brasilian Brocade Blue, Gold Red
2x Brasilian Gold willow tips
2x Brasilian Blinker Crack Willow

Silent Trails 1x Wonderland Silent Trails
1x Wolf Cry

2x Brasilian Blinker Green Blue
2x Brasilian Crackling Palms
3x Fairytail Crackling Palm
1x VITA 1+2+2
2x Brasilian Spinning to Brocade
3x Fairytail Double Gold
3x Fairytail Glitter Willow

BUGANO BLUE BUGANO BLINK BUGANO BLUE
Single Row
Fallen Star
Tequila Blue
Fallen Star + Tosch 23
Tequila Blue + 2x Zombie Zone + 8x Heavy legend 16
Triple Trouble Cake 1
Single Row

2x Garden Party 1 6 cakes a 25sh
3x Fairytail Crackling + Venom Box + Lethal Whistle
Streetmuscle Return Of The Phoenix Streetmuscle
Sunbeam 2 2x Blinking Energy Sunbeam 2
2x Mad Twister

Glitter Willowz & Spinnerz tegelijkertijd
3x Wicked Whistle

5x BUGANO GOLD SIVER
1x Sneaky Silver + TOSCH 33
FUNKENWEIDE FUNKENWEIDE FUNKENWEIDE
C.R.E.A.M. C.R.E.A.M. C.R.E.A.M.
Fairytail FC 1 Fairytail FC 1 Fairytail FC 1
Fairytail FC 2 Fairytail FC 2 Fairytail FC 2
Yellow River Yellow River Yellow River
Sirens Sirens Sirens

1x Sneaky Silver
35x Sirens Salvo 6x Shell Kit

Hele mooie show, succes met het richten op je studie ipv hiermee bezig te zijn. Tijd zal het leren of je het weer oppakt of niet.

Bedankt voor de gave filmpjes, zit echt goed in elkaar met mooie producten. Veel succes met je studie maar ook zeker het afkicken, dat zal niet makkelijk worden denk ik.

Geweldige schietlijst!idd succes met je studie en na het behalen van je diploma verwacht ik hier weer een mooie show van je:D

En hier dan eindelijk de film van mijn show. Dit is tevens de laatste omdat ik voor mijzelf het consumentenvuurwerk voor in ieder geval 5 jaar een hiatus neem om te focussen op mijn studie. Ik ben de afgelopen jaren af en toe dwangmatig bezig geweest met consumentenvuurwerk en de fora. Als dat geen probleem is is het leuk maar helaas is het bij mij niet altijd goed. Daarom ook deze uitbundige show om het 1 keer goed te doen. Verder vraag ik me af of ik na 5 jaar de hobby weer op pak of niet want er verandert heel veel in mijn leven in de laatste jaren... Maar goed on to the show!

De foutjes zijn de vonkoverslag van de fonteinen naar het finalesalvo, de silent trails van royal die maar 1 kant op schiet, een gardenparty met vonkoverslag en een fluitcake die heel laat aangaat tijdens de laatste fonteinen. Dat was eigenlijk een weigeraar. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening!

DE SHOW BEGINT OP 2:17

Ik ga gewoon schaamteloos even mijn film bumpen omdat zeker nog niet iedereen deze gezien heeft en ik toch wel benieuwd ben naar meningen en dergelijke.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan