Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker hoor, heb je een filmpje van die 5 Bugano´s in w shape? Dikke combi
Wat een topshow zeg! Herken me trouwens ook wel deels in je persoonlijke stukje boven je movie.
Vraagje: welke fluiters heb je nog meer gebruikt in je show naast de rotp en de wicked whistle?
Gave show! Heb je een specifieke schietlijst van welke producten?
Ik ga gewoon schaamteloos even mijn film bumpen omdat zeker nog niet iedereen deze gezien heeft en ik toch wel benieuwd ben naar meningen en dergelijke.En hier dan eindelijk de film van mijn show. Dit is tevens de laatste omdat ik voor mijzelf het consumentenvuurwerk voor in ieder geval 5 jaar een hiatus neem om te focussen op mijn studie. Ik ben de afgelopen jaren af en toe dwangmatig bezig geweest met consumentenvuurwerk en de fora. Als dat geen probleem is is het leuk maar helaas is het bij mij niet altijd goed. Daarom ook deze uitbundige show om het 1 keer goed te doen. Verder vraag ik me af of ik na 5 jaar de hobby weer op pak of niet want er verandert heel veel in mijn leven in de laatste jaren... Maar goed on to the show!
De foutjes zijn de vonkoverslag van de fonteinen naar het finalesalvo, de silent trails van royal die maar 1 kant op schiet, een gardenparty met vonkoverslag en een fluitcake die heel laat aangaat tijdens de laatste fonteinen. Dat was eigenlijk een weigeraar. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening!
DE SHOW BEGINT OP 2:17