Fireval No.28 - GBV-WECO Fireval 2017 - Compound

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 (Compound)
Richtprijs: € 149

Ziet er ook weer goed uit op de film.

Hou hier wel bij in de gaten dat de daadwerklijke productie ook moet doen wat je hier voor ogen krijgt. Anders is men er gauw klaar mee natuurlijk.

Goed afgekeken is beter dan slecht verzonnen. Ik zie veel gelijkenissen met de transbomber hier (crackling met sterren, Brocade met crackling willows, opbouw in tempo, all at once einde).

Geen slechte box, maar voor als je bedenkt dat je de transbomber met een beetje geluk voor rond de 70 euro kon krijgen praat je wel over het dubbele bedrag..

Goed afgekeken is beter dan slecht verzonnen. Ik zie veel gelijkenissen met de transbomber hier (crackling met sterren, Brocade met crackling willows, opbouw in tempo, all at once einde).

Geen slechte box, maar voor als je bedenkt dat je de transbomber met een beetje geluk voor rond de 70 euro kon krijgen praat je wel over het dubbele bedrag..

Ik sluit mee hier bij aan. Verder zijn dit allemaal samples die we nu zien opduiken van proline.

Back
Bovenaan