Fireval No.26 - GBV-WECO Fireval 2016

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 399 gram
Aantal Schoten: 19
Richtprijs: € 55 - 60

Laatst bewerkt:
Eerste effect is zeker mooi te noemen alleen kan de uitwerking wat mij betreft wel iets groter en verder het tempo omhoog.

Vind de cake zelf erg mooi, fijn uitgevoerd.
Maar die prijs is echt te hoog, die moeten een heel stuk zakken zou ik deze willen aanschaffen.

19 shots voor 60 euro... is dat een grap? Mooie cake, leuke effecten maar veel te hoog geprijsd. GBV-Weco kan nu wel leuk samples schieten en melden dat ze een nieuwe weg inslaan maar als er aan de prijzen niks veranderd winnen ze het nooit van de rest.

Ik heb deze cake een 4,5 gegeven. De prijs is veel te hoog en de effecten vond ik niet heel bijzonder of groot/vol.

Als je 60 euro voor een 19shots! durft te vragen dan ga ik niet eens over de uitwerking praten. Zet hier eens een 19s cake van het fairytail assortiment of willow time die je voor de helft van de prijs koopt en dan nog eens 2 stuks hebt en compleet wordt weggeblazen.

15 a 20 euro meer niet voor deze matige cake.

Back
Bovenaan