Firefly

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1880
Artikelnaam: Firefly
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: Met maar liefst 100 schoten schiet deze vuurwerkbatterij gekleurde kometen en knetterende staarten de lucht in. Wat een spektakel!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 12,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1880_firefly.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=PCXGU8YoAds

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prijs, geweldig.
Tuurlijk kunnen we hier niet al te veel van verwachten.
Maar een leuke tail pot voor in het kindershowtje is altijd mooi mee genomen.

Lijkt mij een hele leuke cake, als die net als die Duitse tailcakes goed door schiet dan is het zeker een leuke cake tijdens de vooravond. Of om tijdens een show in v of w-shape te zetten!

En €12,95 is niet te vee geld, en daar kan je ook geen grote miskoop voor doen!

Weer een mooie multishot cake.
Ik vind deze geweldig omdat mijn kinderen dan wel buiten komen kijken doordat er geen harde knal uit komt.
Super cake voor gezinnen met kleine kinderen.

Kijk een concurrent van de angry birds van Lesli, echter wel enkele euro's duurder maar nog steeds scherp geprijst. Ben benieuwd naar de prestaties en of hij beter is dan..

Ziet er leuk uit! Kleuren lijken op de film goed uit de verf te komen,

Crackling tails hadden wat mij betreft nog wel wat agressiever gemogen!

Kijk een concurrent van de angry birds van Lesli, echter wel enkele euro's duurder maar nog steeds scherp geprijst. Ben benieuwd naar de prestaties en of hij beter is dan..

Angry birds is crackling tails only das weni of het te vergelijken is verder heb ik de angry birds cake gehad en vind ik die veel beter als deze.

De firesaai, vond hem niet veel voorstellen eerlijk gezegd. Sommige tails kwamen niet hoger dan een meter en daarbij zijn dit soort 100 shots tail potjes meestal ook voor de helft van deze prijs al te verkrijgen.

3x firefly

Back
Bovenaan