Finaleshow Broekhoff demo 2009

moontan

VWC lid
Waar: Biddinghuizen
Wanneer: 21 september 2009
Wie: De Koster Pyro GmbH
Locatie: op en achter het reuzenrad in Walibi World te Biddinghuizen
Tijdstip: Ontbranding van het vuurwerk zal plaatsvinden om circa 20:30 uur.
Kaliber : consumentenvuurwerk

Aanvraag

Op 18 juni 2009 heeft De Koster Pyro GmbH een aanvraag ingediend voor een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3.3.2 lid 3a van het Vuurwerkbesluit. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van consumentenvuurwerk voor een besloten vuurwerkdemo op 21 en/of 28 september 2009 op en achter het reuzenrad in Walibi World te Biddinghuizen. Ontbranding van het vuurwerk zal plaatsvinden om circa 20:30 uur

Laatst bewerkt:
Dit is een show van een besloten dealeravond als ik het goed heb.
Ook ik ben voor deze avond uitgenodigd, en ik dat ik er wel heen ga.
Om 19.30u wordt hier een presentatie gegeven over de producten etc. en om 20.45u zal het vuurwerk afgestoken worden.

Vuurwerkcrew is ook vertegenwoordigd vanavond:
Van ons zijn aanwezig: Erik,Fred,Gerwin en Mike

Laatst bewerkt:
Ik ben hier ook bij, ik ben op dat moment namelijk aan het werk voor de beveiliging van het park! Haha, wat toevallig.

Prachtig dat reuzenrad!
lege gaten.. tsja:P heb ik op oud jaar ook 0=) dat maakt mij niet zo veel uit.. prachtige show!

Ook ik was gister aanwezig!
Vond het een gezellige avond.
Heel wat mensen tegen het lijf gelopen, moontan, kruitsnuiver, cameo, mattenfreak, afc ajax, sisser, (wie mis ik?:P)

Was een leuke, informatieve avond.
Leuke nieuwe producten.. en wat wat een knalcake zat er tussen:O

De finale was echt geweldig. leuk geschoten op muziek, mooi met het reuzenrad en ook nog het een en ander aan shells.

Al met al een leuke avond, die de 4uur reizen in totaal, meer dan waard waren!

Yup het was weer allemaal prima geregeld. Ook niet té veel blabla en voldoende tijd achteraf om vragen te stellen. Fijn dat ze ook aan de vuurwerkfreaks denken, en ze pakken natuurlijk groots uit met vuurwerk op een prachtige lokatie. Dat vind zeker pluspunten..

Inderdaad een mooi, kort en bondig stuk theorie, en daarna gewoon het echte werk.. wat ze zeker goed hebben uitgevoerd.
Leuk dat er aan freaks gedacht wordt. Bij binnenkomst zat er een man langs me die nu nog Schuurmans verkocht, met o.a. de Kaboom Collectie, maar die hier heel graag vanaf wilde.
We kwamen in gesprek, en hij komt nu zelf kijken op vwc en avp hoe de echte kenners er over denken;) en mede daarop gaat hij de keuze voor een nieuwe importeur maken;)

'T was een geslaagde, gezellige avond, maar vooral ook knallend (met als uitschieter de Clouds of Thunder, in de categorie, knallend:P)

Ja, het was in veel opzichten een goede bijeenkomst. Niet alleen hebben we een aantal pareltjes van artikelen gedemonstreerd zien worden (met een prachtige op muziek uitgevoerde gecombineerde prof/consu finale!), maar ook heb ik vele bekenden uit "het wereldje" weer eens even gezien en ook kennis gemaakt met nieuwe contacten. Alles was erg goed geregeld door Broekhoff en ik ben blij dat ik er bij ben geweest :cool:

Cameo

Het was zeker gezellig om jullie eens in het echt te ontmoeten:)
Nu proberen om aanwezig te zijn bij: Zena in Milheeze, Lesli in Ede en op aanraden van Moontan, Marijn in Eemnes..

Alleen erg lastig dat dit allemaal doordeweek is.. en ik een 80% aanwezigheidsregel heb op school;) dus ik mag dit blok niet meer onder schooltijd weg:P (hbo noemen ze dat:S:P)

Hoop er op een aantal plekken dit jaar nog bij te kunnen zijn!

Iedereen bedankt voor de leuke avond:)

ik zou iig voor Marijn gaan, dat is op een vrijdag :D
(sorry: effe off-topic)
Verder mooi dat jullie zo hebben genoten heren! Ik zal thuis ook even de filmpjes checken :p

Marijn werd me inderdaad ook aangeraden door Moontan.

Als alles goed is ben ik in ieder geval aanwezig bij Zena in Milheeze.
Verder moet ik dan even kijken of ik aanwezig kan zijn bij Marijn in Eemnes.

Back
Bovenaan