Filmpjes van San Trifone, Adelfia Italie 2009

svnJJ

VWC lid
Hierbij wat filmpjes van het festival San Trifone in Adelfia, Italie.
Waar ik en vele andere geweest zijn op 9,10 en 11 november 2009.

Hier de eerste:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier schiet een Bomba da Tiro de lucht in, maar breakt niet en komt dus met een rotgang naar beneden. Aangezien wij vrij dichtbij stonden was het maar de vraag waar die terecht kwam, Dus namen wij de benen om een stuk naar achter te rennen. Uiteindelijk viel de cilinder ongeveer 35 tot 40 meter van ons vandaan! Een beetje geluk gehad dus!

Hier de tweede.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier stonden we bij de opbouw te kijken op het schiet terrein. En werden er 2 grote meerslagen geladen. Zoals je ziet zijn het geen lichte knallertjes.

Hier de derde.

+ YouTube Video

Hier gaat een Bomba da Tiro zoals die hoord te gaan in filmpje 1. Bomba di Tiro is de naam van zn bom maar kan kwa uitwerking steeds anders zijn. Het is maar hoe ze hem maken. Deze Bomba da Tiro heeft 4 breaks waar steeds weer een aantal saluts uit komen van groot tot klein. De laatste knal is het einde van de bom en die knal is hardst.

Hier de vierde.

+ YouTube Video

Weer een Bomba da Tiro zoals je ziet is die weer anders dan in filmpje 3. Het is echt geweldig om die cilinders te zien en horen vliegen en daarna de knallen te voelen in je buik, dat komt helaas niet goed over op film.

Groeten Sven.

Laatst bewerkt:
Leuke filmpjes zeg.

Jullie zullen allemaal wel met een aardige conditie terug komen van al dat rennen,

Haha dat eerste filmpje geweldig man. Rennen voor het leven. Levensgevaarlijk overigens.

Jemig, dat het daar zo allemaal gaat zeg iets super om mee te maken. Die 2 meerslagen die ze aan het laden waren zijn niet misselijk zeg. Bedankt voor deze filmpjes alvast!

dit is echt rennen voor je leven!
damn wel beetje geluk gehad ja!
overigens wacht ik met spanning op meer filmpjes!
top!!

Ziet er weer prachtig uit!! :)

Spijtig dat ik er dit jaar nog niet bij kon zijn.
Na de verhalen/foto's/filmpjes van de 2008 had ik dat graag gewild...
Voor 2010 weer nieuwe kansen :wink:

Heb je trouwens nog meer filmpjes die eraan zitten te komen??

Gave films hoor! Heel anders dan de massa's mensen bij Fallas of iets dergelijks. Dit is haast een privéshow, inderdaad midden tussen de wijngaarden!
Tof om te zien! Heel andere tak van 'sport'! Dank! :cool:

Prachtige films Sven, waarvoor dank.!!!'
Dat weg rennen voor de grote bommen lijkt inderdaad een tak van sport te gaan worden daar, en veel dekking heb je niet.
Wat opnieuw opvalt is de Italiaanse ontvankelijkheid, maak je in andere landen niet vaak mee.
Ik smacht naar meer films. We want more!!!

Dat 1e filmpje was idd effe eng, op een gegeven moment konden we de bom niet meer zien en iedereen begin te rennen en ineens zagen we hem en was hij wel heel erg dichtbij hehe:)

Waren trouwens 2 bomba da tiro's waarmee dit gebeurde van dezelfde firma, de andere vloog alleen de andere kant op dus konden we lekker bij onze bbq blijven zitten.

Hier vast 2 filmpjes van mij van 2 Bomba da tiro's de 10e savonds.
Weet zo niet van welke firma ze zijn.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

ik zoek die rooie

ik zoek die rooie

Nou ik denk dat ik al niks meer hoef te zeggen hoe gaaf het was dat kan je hierboven allemaal zien maar ook van mij kant iedereen hartelijk dank nogmaals ik vond het zelf ook super en op naar fallas 2010
hier mij filmpjes 3 stuks van de avond show op 10-11-2009
de eerst is niet gelukt doordat mijn lens helemaal dicht zat met vocht ?
maar goed de rest van de dag show die volgen ook zeker van mijn kan nog
en iedereen oppassen die rooie loop hier ook nog ergens rond met een bord nasi
Later Chris

:smile:

Derk, ik heb al je films bekeken en ik vind ze geweldig.
Valt mij trouwens op dat jouw beeldkwaliteit steeds beter worden.
Ik doe je het niet na man. Valt niet mee om de bomba,s da tira in haar diverse breedtes en kleuren goed in beeld te krijgen.
BTW: ga je dit jaar weer naar Adelfia?

Hey Fred,

Ik heb wel een nieuwe camera nu ja, maar het is nog steeds een gewone digicam.
Beeld en geluid is goed, alleen jammer van die strepen bij vel licht.

Dit jaar wil ik wel weer gaan ja, maarja is nog zo ver weg, zien we tegen die tijd wel haha.

Back
Bovenaan