Film van H'sum door SunSeeker

Leuke film man, ziet er echt goed uit, jij was toch de jongste als ik me niet vergis:p

bedankt voor het delen

Zeer strak gefilmd en echt een wereldkwaliteit filmpje :thumbup:

Hartstikke bedankt! Ik sta er zelf soms ook nog wel eens van te kijken wat voorn kwaliteit ik uit mn kleine cammetje krijg.

Leuke film man, ziet er echt goed uit, jij was toch de jongste als ik me niet vergis:p

bedankt voor het delen

Ik was inderdaad de jongste ja. Diegene met het grijze vest.

mooi gefilmd
je ziet de kleuren echt goed

Dat vind ik zelf soms een beetje tegenvallen, hij neemt groen helaas als wit op. :sad:

Prima film inderdaad! Staat er mooi op hoor :) Op 15-jarige leeftijd al dergelijke kwaliteit neerzetten vind ik chapeau - no kidding! Statief erbij, goed scherp gesteld, goede panning... Enige advies wat ik je kan geven is om je witbalans even te bekijken. Het groen is inderdaad niet mooi groen en ook andere kleuren zijn soms te flets. Dit ligt waarschijnlijk aan de ingestelde witbalans (check de handleiding eventueel). Zet auto-whitebalance uit. Ik krijg zelf het beste resultaat met "cloudy/bewolkt" qua kleuren.
Welke camera heb je eigenlijk? Een Panasonic HDC-SD10? Of toch iets anders?

Prima film inderdaad! Staat er mooi op hoor :) Op 15-jarige leeftijd al dergelijke kwaliteit neerzetten vind ik chapeau - no kidding! Statief erbij, goed scherp gesteld, goede panning... Enige advies wat ik je kan geven is om je witbalans even te bekijken. Het groen is inderdaad niet mooi groen en ook andere kleuren zijn soms te flets. Dit ligt waarschijnlijk aan de ingestelde witbalans (check de handleiding eventueel). Zet auto-whitebalance uit. Ik krijg zelf het beste resultaat met "cloudy/bewolkt" qua kleuren.
Welke camera heb je eigenlijk? Een Panasonic HDC-SD10? Of toch iets anders?

Hartstikke bedankt!
Vind het zelf ook erg goed gelukt. Statief er gelijk maar bij gekocht, anders is het nog niet helemaal ideaal filmen. Het scherpstellen heeft Michael gedaan. :bonk: Wat is een panning? :rolleyes:
Ik ga nog even kijken naar de witbalans, bedankt voor de tip!
Ik gebruik inderdaad de HDC-SD10 van Panasonic :wink:

Groetjes :bye:

Als je vuurwerk wil filmen is inderdaad een statief vrijwel noodzakelijk. Dan kijk je zelf ook een stuk rustiger, omdat jij de camera niet hoeft te richten als je hem eenmaal hebt gericht en ingesteld.
Met panning bedoelde ik eigenlijk tilting, zie ik nu. Panning/tilting is het respectievelijk horizontaal en verticaal bewegen van de camera, zodat je het object (vuurwerk) in beeld houdt.

Heb net even op mn camera gekeken, zie niets staan over witbalans.
Straks maar even het boekje opzoeken!

:bye:

Back
Bovenaan