[Film] Finale show Robin Hood Apeldoorn 2011

Bedankt voor het delen. Ik heb even het topic verplaatst naar de juiste sectie.
Ik was er zondag ook bij en wat een heerlijk geweld was het! Constant vlammen als een malle haha. Daar ging een flink aantal cakes de lucht in zeg pff.
Top!

That the...!

Zo dan dat zijn nog eens flinke afsluiters. Hoeveel cakes zijn er wel niet gebruikt? Serieus vooral het begin en het einde zijn echt gekkenhuis, maar tussendoor werd er ook zeker niet ingehouden!!

Whoopwhoop!

Zo dan.....wat een heerlijke finale afsluiting zeg...
Ik denk dat ik deze demo volgens jaar maar eens even in de agenda schrijf.
Alleen voor de finale alleen al :p

Wow Wat een finale zeg!:shocked: 13.50 mins puur geweld :droolthum was elke finale maar zo :rolleyes:

Hoeveel cakes zullen daar wel niet de lucht in geschoten zijn?

Thx voor het delen!

--pyro99:bye:

Dit was het eerste jaar weer dat Robin Hood groots kon uitpakken omdat de burgermeester afgelopen jaren gigantisch dwars zat. Ik denk dat Jeroen daarom het extra groots heeft aangepakt. Dit is ook de eerste keer dat het zo groots wordt gedaan.

Anton bedankt voor de opheldering. 1186 stuks zijn donders veel! haha

Maar vorig jaar was toch echt minder heftig dan dit jaar hoor.

ik was hier ook aanwezig ( was vlak bij mij om de hoek hehehehe) de demo was zeer kort tenoemen ,maar daardoor was blijkbaar de finale meerdere malen groter en imposanter , moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat ze de finale zooooo massaal zouden schieten , maar het was een mooi en daverent geheel .
netjes gedaan

Back
Bovenaan